دستگیری دو دانشجو در پی درگیری با یک "بسیجی"

0


شامگاه ۱۹ شهريور ماه سال جاري در يكي از سفره‌خانه‌هاي كن درگيري بين مشتريان شامل يك دانشجو بسيجي و دو نفر دانشجوي ديگر رخ داده است.
دانشجوي بسيجي كه خود مشتري اين سفره‌خانه بود به سر و صداي دو دانشجوي ديگر اعتراض مي‌كند كه اين دو نفر پس از درگيري با نامبرده وي را مضروب كرده و متواري مي‌شوند.
دانشجوي مجروح كه به بيمارستان بقيةالله تهران مراجعه مي‌كند پس از درمان سرپايي همان شب مرخص شده و حدود ظهر روز ۲۰ شهريورماه با مراجعه به كلانتري كن طرح شكايت مي‌كند كه پرونده مذكور از طريق كلانتري كن به پايگاه پليس امنيت تهران ارجاع مي‌شود و ماموران دو دانشجوي ضارب را سه شنبه شب ٢١ شهریور دستگيرکرده اند. 

پی نوشت: توهین به  جوانان و شادیهایشان امریست برای رژیم عادی و خواستن آزادی و شادی آنان از طرف رژیم همینطور امریست محال و همیشه با شاد بودن و همانند انسان زندگی کردن جوانان و در کنار هم بودن و با هم خندیدن جوانان در ایران برای این رژیم جانی یک تهدید بزرگ بوده و احساس سرنگونی بهش دست می دهد، و می توان گفت آن ساندیس خور بسیجی از شاد بودن آن دو دانشجو ناراحت بوده همانند هم کیشانش و اعتراض خود را آنطور نشان داده است که منجر به ضرب و شتم گردیده، مرگ بر تمامیت جمهوری اسلامی...

تهیه خبر از طرف: (یوسف کوکب).

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)