احضار عماد هاشمی فعال دانشجویی دانشگاه شهرکرد به اداره اطلاعات اصفهان و یورش به محل سکونت وی

0
عماد هاشمی ازفعالین دانشجویی دانشگاه شهرکرد به اداره اطلاعات اصفهان احضار شده است. هم زمان ماموران امنیتی با یورش به منزل وی، درصدد بازداشت وی بر...آمده اند.
تعدادی از لمپن ها و گماشتگان جمهوری اسلامی تحت عناوین دانشجویان بسیجی و اعضای فعال تشکلهای سه گانه با امضا بیانیه ای و با استناد به مطالب موجوددرصفحه فیس بوک این فعال دانشجویی و روند فعالیت سیاسی اش در ٣ سال اخیر،خواسته شده که با "توهین کننده به مقدسات و مسئولین نظام و مسئولین دانشگاه و..." برخورد قاطعی صورت گیرد.
عماد هاشمی، دانشجوی ورودی 88 رشته برق دانشگاه شهرکرد، پیش از این برای حضور فعال در تجمعات دانشجویی ١٣ آبان و سپس ١٦ آذر به کمیته انضباطی دانشگاه احضار شده بود.
پس ازبیانیه بسیج دانشجویی علیه این فعال دانشجویی کمیته انضباطی با برگزاری جلسه صوری و بدون بررسی دقیق پرونده،به شکلی شفاهی حکم به اخراج وی داده و حراست دانشگاه نیز از ورود وی به دانشگاه ممانعت به عمل آورده است. هجوم اداره اطلاعات اصفهان به منزل وی در اصفهان، آخرین پرده از این اقدامات فراقانونی بوده است.

پی نوشت :جمهوری اسلامی در طول عمر نامیمون خود، در دانشگاها از روش حذف فیزیکی مخالفین حکومت استفاده کرده است. بعد از انقلاب 88 مردم این حذف ها با وسعت و گستاخی بیشتر انجام می شود و با وارد کردن لمپن ها به دانشگاهها تحت نام دانشجوی بسیجی فضای دانشگاهها را تبدیل فضای امنیتی و اطلاعاتی کرده است.

تهیه خبر از طرف (بهنام)

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)