بیانیه شماری از فعالین فعلی و سابق دانشجویی داخل ایران در حمایت از دانشجویان دربند دانشگاه اصفهان

0

شماری از فعالین فعلی و سابق دانشجویی در داخل ایران ضمن محکومیت بازداشت دانشجویان دانشگاه اصفهان، خواستار پایان یافتن دخالت نهادهای غیردانشگاهی در دانشگاه های کشور شدند.
امضا کنندگان این بیانیه اعلام کرده اند که "ورود نیروهای امنیتی به مسئله ای درون دانشگاهی و اختلاف بر سر نشریه ای علنی و دارای مجوز که در سطح دانشگاه پخش «نشده» است ،غیر عقلانی و غیر قانونی است."
در انتهای این بیانیه نیز آمده است که "به مقامات مسئول امنیتی و قضایی توصیه می کنیم به جای صرف کردن بودجه کشور و وقت خود برای برخود با فعالان دانشجویی، امکانات خود را صرف مبارزه با مسئله اتهامات جدی فساد مالی برخی از مسئولین، نظیر رشوه یک و نیم میلیارد تومانی یکی از مهره های اصلی دولت، نقش داشتن برخی مسئولین در پرونده بزرگترین اختلاس تاریخ ایران و مسائلی اینچنین کند. در شرایطی که اکثریت جامعه ایران با بحران در وضعیت معیشت خود روبه رو است این به مراتب عملی عقلانی تر و ضروری تر است . تجربه نشان داده است اهالی دانشگاه خود به خوبی قادر به رفع مشکلات درون دانشگاه هستند و اگر آنان را به خود واگذارند می توانند نقش موثرتری داشته باشند".

پی نوشت: رژیم منحوس اسلامی برای سرکوب دانشگاه و دانشجویان و همینطور فعالین دانشجوئی دست به هر حربه ای می برد و یکی از تمرکزات خود صرف درون دانشگاه ها است و فعالین دانشجوئی را تهدیدی جدی برای خود می شمارد، و همیشه نهاد های غیر دانشگاهی و چماق بدستان اوباش بسیجی را روانه درون دانشگاهها برای سرکوب می کند، این نامه فعالین دانشچوئی در برابر رژیم غیر انسانی و وحشی قابل ستایش است و شکی نیست دانشجویان مبارز تا گرفتن حق و حقوق خود و همچنین آزادی یک لحظه کوتاه در برابر جمهوری اسلامی نخواهند آمد.

تهیه خبر از طرف: (یوسف).

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)