دیدار فعالین دانشجویی باخانواده کاوه رضایی، دانشجوی دربند

0
جمعی از فعالین دانشجویی برای دلجویی از خانواده کاوه رضایی به شهر هشتگرد رفتند. در ابتدای این دیدار خانواده کاوه رضایی ضمن قدردانی از حضور فعالین دانشجویی، دوستانش را از آخرین وضعیت کاوه مطلع کردند.
خانواده کاوه رضایی نسبت به وضعیت نامساعد فرزندشان واکنش نشان دادند و اظهار داشتند " به همراه وکیل کاوه از تمام ظرفیت های قانونی برای انتقال فرزندشان به زندان رجایی شهر و یا زندان اوین استفاده خواهند نمود."
در ادامه این دیدار، خانواده کاوه رضایی گفتند که "شاکی فرزندشان اداره کل اطلاعات استان همدان می باشد فرزندشان تنها زندانی سیاسی و عقیدتی در زندان هشتگرد می باشد". آنها در پاسخ به سوال یکی از حضار مبنی بر داشتن امکانات حداقلی در زندان خاطرنشان کردند: " متاسفانه کاوه تا کنون حتی موفق به دریافت کتاب های درسی خود که در روزهای اخیر برایش فرستاده ایم نشده است."
در ابتدای این دیدار فعالین دانشجویی ضمن تجلیل از شخصیت کاوه رضایی، آرزوی آزادی هر چه سریعتر این فعال دانشجوئی دانشگاه بوعلی را کردند و خاطرنشان نمودند که " وضعیت کاوه نامساعد است ولی متاسفانه تاکنون فعالین دانشجویی و حقوق بشر آنچنان که درخور و شایسته است بدین موضوع نپرداختند."
همچنین در این دیدار جمعی از فعالین دانشجویی دانشگاه بوعلی همدان نیز حضور داشتند که همگی به ذکرخاطراتی از دوران دانشجویی شان با کاوه را بیان داشتند.

در شهریور ماه ۸۸، شعبه اول دادگاه انقلاب کرج، این فعال دانشجویی را به ۱۸ ماه حبس تعزیری محکوم کرده بود.اتهامات کاوه رضایی در این دادگاه، «اقدام علیه امنیت ملی»، «تبلیغ علیه نظام» و «توهین به بنیانگذار جمهوری اسلامی» عنوان شده است.
وی هم اکنون در بند ۵ زندان کرج محل نگهداری جوانان معتاد و مجرمین خطرناک به سر می برد.

پی نوشت :حکومت دیکتاتوری ایران با زندانی کردن فعالین دانشجوئی فکر می کردکه آنها را درجامعه منفعل ومبارزه شان را با شکست روبرو می کندولی چیزی که مشخص است متشکل ترشدن هرروز دانشجویان درراه مبارزه است.همانطور که مشاهده می شوددانشجویان نه تنها از مبارزه عقب نشینی نکرده اندبلکه باملاقات ازخانواده یاران خود همبستگی دانشجویان در مبارزه را به نمایش گذاشته اند .
تهیه خبر از طرف (بهنام)

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)