ساعات تردد دانشجویان دانشگاه آزاد در خوابگاه به اطلاع خانواده ها خواهد رسید

0
پس از سخنان رییس دانشگاه آزاد بروجرد در خصوص مطلع کردن والدین دانشجویان خوابگاهی از ساعات تردد دانشجویان دختر از طریق ارسال پیامک، یکی از مسئولان دانشگاه آزاد گفته است که سیاست جدید این دانشگاه رصد دانشجویان خوابگاهی توسط خانواده هایشان می باشد.
طهمورث آقاجانی، مديركل خدمات دانشجویی دانشگاه آزاد،در خصوص سياست‌های جديد دانشگاه برای رفت و آمد دانشجويان خوابگاهی، گفته است که هم اکنون در برخی از واحدهای دانشگاهی خانواده‌ها می ‌توانند از طريق اينترنت و در برخی دیگر به صورت پیامک زمان ورود و خروج فرزندان خود را رصد كنند.
وی افزود: در خيلی از خوابگاه‌ها دانشجويان دارای كارت ورود و خروج هستند و بايد در هنگام عبور و مرور وضعيت خود را ثبت كنند.
در سال های اخیر علاوه بر اجرای طرح تفکیک جنسیتی و ابلاغ آیین نامه های پوششی، طرح های مختلفی برای اعمال محدودیت های بیشتر بر دانشجویان دختر در دانشگاه های کشور به مرحله اجرا رسیده است.
محدودیت ساعات تردد و نحوه پوشش دانشجویان دختر در خوابگاه های دانشجویی در حالی مورد توجه مسئولان دانشگاه های مختلف کشور قرار گرفته است که شرایط کیفی بسیاری از خوابگاه ها در وضعیت بسیار نامطلوبی می باشد. در مهرماه سال گذشته آمنه زنگنه دانشجوی کارشناسی ارشد رشته پلیمر دانشگاه صنعتی امیرکبیر به دلیل اسکان در زیرزمین خوابگاه و استفاده از حمام غیر استاندارد کارگران، دچار مسمویت ناشی از استنشاق گاز اسید شده و درگذشت.
پی نوشت:یکی از شاخص ترین تفکرات جمهوری اسلامی به رسمیت نشناختن برابر ی حقوق زن و مرد است. این طرح جز توهین به دختران و خانواده های آنها چیز دیگری نیست. جمهوری اسلامی مثل هم کیش خود "طالبان" ،زن را بعنوان ابزاری تحت اختیار پدر،شوهر و... می داند و این تفکر را در جامعه ترویج می دهد.
ولی نظام استبدادی کاملا" لمس کرده است که زنان امروز جامعه ما در فالب تفکرات آنها نمی گنجد و تمامی این طرح ها محکوم به شکست است .
تهیه خبر از طرف (بهنام)

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)