مهدیه گلرو، فعال دانشجویی، آزاد شد

0

مهدیه گلرو، دانشجوی محروم از تحصیل دانشگاه طباطبایی پس از نزدیک به دو سال و نیم حبس در زندان اوین، آزاد شد.
مهدیه گلرو، دانشجوی دانشکده اقتصاد طباطبایی، در ١١ آذر سال ١٣٨٨ با هجوم وحشیانه ماموران امنیتی به منزلش بازداشت شده بود.
وی در فروردین ماه ١٣٨٩، در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی پیرعباس، به اتهام «تبلیغ علیه نظام، تجمع و تبانی به قصد بر هم زدن امنیت ملی» به دو سال و چهار ماه حبس تعزیری محکوم شد. شعبه ٥٤ دادگاه تجدیدنظر این حکم را به دو سال زندان کاهش داد.
مهدیه گلرو هم چنین به دلیل انتشار مطالب از داخل زندان و صدور بیانیه به مناسبت روز دانشجو، از سوی شعبه ٢٨ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه، به اتهام «تبلیغ علیه نظام» محاکمه و به شش ماه حبس تعزیری دیگر محکوم شد.
وی ظهر امروز پس از پایان دوران محکومیت دو سال ونیم حبس تعزیری، از زندان اوین آزاد شد. وحید لعلی پور، همسر مهدیه گلرو نیز که در زندان اوین می باشد، به زودی آزاد خواهد شد.

پی نوشت: ضمن تبریک به همه مبارزین راه آزادی و همه مردم ایران، مهدیه گلرو با سخت ترین شرائط در طول دوران حبس خود در زندان اوین سر کرده است دور از همچنین همسر خود، فعالین دانشجوئی و همه مبارزین راه آزادی بی شک در راه آزادی و گرفتن حقوق انسانی خود بی درنگ با رژیم ظلم و جور اسلامی با تمام فشار و سرکوب و حبس مبارزه می کنند و بدیهی ست آینده متعلق به همه این قهرمانان و مبارزان است. درود بر شرفشان...

تهیه خبر از طرف (یوسف).

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)