اعتراضات دانشجویان در اصفهان

0

طبق خبری که به سازمان جوانان کمونیست رسیده دانشجويان دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه غيرانتفاعی صفاهان و دانشگاه فنی و حرفه ای مهاجر اين شهر روز چهارشنبه 18 ديماه به زمان و نحوه برگزاری امتحانات اعتراض کردند.

همچنین يک جوان به جان آمده در مرند ، آخوند اکبر مرندی رئيس دفتر سابق امام جمعه در اين شهر را به شدت گوشمالی داد بطوری که وی در بيمارستان بستری گرديد.




پی نوشت:سازمان جوانان کمونیست اعتراض این دانشجویان را به حق دانسته و هر گونه تصمیم گیری و تغییر در برنامه ریزی های دانشگاهی را حق مسلم آنها دانسته . دانشجویان باید این اعتراض خود را در یک اعتراض همگانی پیش ببرند و دانشجویان دیگر دانشگاه ها نیز در جمایت از دانشحویان اصفهان دست به اعتراض زده و شوراهاش واقعی دانشجویان را تشکیل بدهند و هر گونه تصمیم گیری و تغییر در مواضع دانشگاه از انتخاب استاد و رئیس دانشگاه تا کوچکترین تصمیم گیری در دانشگاه را خودشان به عهده بگیدند.

همچنین ضرب و شتم آخوند اکبر مرندی نشان دهنده ی گوشه ای از انزجار مردم از نظام حاکمه و بی حرمت شدن قشر خود مقدس پندار آخوندیست . سازمان جوانان کمونیست از مردم مرند و دیگر شهر ها میخواهد در حمایت از این جوان به خیابان ها بیایند و خواست های خودشان را در سطح علنی مطرح کنند. باید شجاعت این جوان را تحسین کرد و در یک اقدام کاملن انسانی و اعتراضی به خیابان ها آمد و این جانیان را در سز جایشان نشاند. این تنها گوشه کوچکی از انزجار مردمیست که از این رژیم خسته شده اند و دیگر نمیخواهند زیر سلطه این مفت خوران باشند.

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)