جمال قادر نژاد فعال دانشجوئی به ٥ سال زندان محکوم شد

0
جمال قادر نژاد فعال دانشجوئی و دانشجوی دانشگاه پیام نور میاندوآب از سوی دادگاه انقلاب شهرستان مهاباد به پنج سال حبس محکوم شد.
"جمال قادرنژاد" دانشجوی رشته‌ی علوم اجتماعی دانشگاه پیا
م نور میاندوآب، ساکن روستای "حاجی حسن" از سوی دادگاه انقلاب این شهرستان به جرم همکاری با یکی از احزاب مخالف حاکمیت بە پنج سال حبس محکوم شده است.
"جمال قادر نژاد، بیست و چهارم خردادماه امسال همراه با دو شهروند دیگر به نام‌های "یعقوب خضری" مشاور اداره‌ی آموزش و پرورش و دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد و "امید قادری اقدم" تصویربردار و مستند ساز، از سوی اداره‌ی اطلاعات شهرستان مهاباد بازداشت شده بودند."
اتهامات این دانشجو که منجرب صدور پنج سال حبس شده ذکر نشده است، هم چنین از تعزیری و یا تعلیقی بودن حکم وی نیز اطلاعی در دست نیست.

پی نوشت: حکومت اسلامی تنها راه کنترل و اداره نظامش را غل و زنجیر و اعدام و سرکوب و... می داند و این امر دلیلش وجود یک نظام قرون وسطائی و ضد زندگی و افرادی متحجر که بیشتر بدنه "جمهوری اسلامی" را تشکیل داده است. این جانیان فقط سعی بر این دارند که با زور و فشار و کشتار و حبس و تبعید و یا اخراج فعالین دانشجویی و مبارزین راه آزادی و همینطور انحای هر اعتقادی غیرِ اعتقاد خود پایه های سست رژیم را حفظ کنند. همان طور که در نزدیک به سی و چهار سال عمرِ رژیم اینچنین با مخالف خود برخورد کرده اند. آنچه جوانان و مردم و دانشجویان میخواهند آزادی و برابری است و برای احقاقِ این خواسته هر روز اعتراض و مبارزه می کنند تا سر نگونیِ این نظام! درود بر ایشان...





تهیه خبر: آزاده

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)