تجمع اعتراضی دانشجویان خوابگاه شهید دستغیب دانشگاه علوم پزشکی شیراز

0

دانشجویان خوابگاه شهید دستغیب دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شامگاه پنجشنبه ٢۵ آبان ماه، در اعتراض به کیفیت پایین غذا، کمبود امکانات رفاهی و عدم پاسخگویی مسئولان در این زمینه ت
جمع کردند.
دانشجویان که در این تجمع با زمین گذاشتن سینی های سلف اعتراض خود را به شرایط موجود نشان دادند، در ادامه خواستار حضور مسئولین و پاسخگویی ایشان بودند، اما هیچ یک از مسئولین حاضر به پاسخگویی در برابر دانشجویان نشدند که این مسئله باعث شد تجمع دانشجویان ساعت ها ادامه داشته باشد.
کاهش امکانات رفاهی و مشکلات صنفی تنها به مسئله کیفیت غذا محدود نمی شود.
علاوه بر کاهش کیفیت غذا و افزایش قیمت آن، کمبود خوابگاه ها، افزایش ظرفیت دانشگاه و در پی آن کاهش دسترسی دانشجویان به امکانات رفاهی از دیگر مشکلاتی است که پیش روی دانشجویان است.
علاوه بر این موارد، محدودیت هایی نظیر تفکیک جنسیتی، جدا نمودن درب ورودی خانم ها و آقایان وتوبیخ های مربوط به آیین نامه پوششی، نارضایتی دانشجویان را افزایش داده و زمینه را برای بروز چنین اعتراض هایی به وجود آورده است.

پی نوشت:
اعتصابات و اعتراضات در دانشگاههای ایران همچنان بر علیه جمهوری اسلامی و سیاستهایش ادامه دارد و این اعتراضات خود را به شکلهای مختلف نشان میدهند اما باید این جنبشها در سراسر دانشگاهها و با برقرار کردن ارتباطات عظیم تر و با اتحاد بیشتر انجام گیرد تا این اعتراضات به داخل خیابانها کشیده شود و تا نابودی این رژیم پی در پی باشد.



آزاده بادله

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)