درگیری تعدادی از دانشجويان دانشگاه هنر تهران و ماموران حراست:

0
بين تعدادی از دانشجويان دانشگاه هنر تهران و ماموران حراست درگيری شديدی ايجاد شد که به چند ساعت حبس دانشجويان در دفتر حراست انجاميد.
اين درگيری در ابتدا به بهانه ی شرکت دانشجو
يان در فعاليت های ورزشی و خارج از وقت مقرر اتفاق افتاده، اما در خلال آن پس از تجمع و درگيری لفظی دانشجويان با ماموران حراست دانشگاه در اعتراض به اينکه يکی از دانشجويان را در حضور ساير دانشجويان و در مقابل درب ورودی بوفه هنرهای دانشگاه به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده بودند شکل گسترده تری به خود گرفت.
پس از آن تعدادی از دانشجويان به دفتر حراست دانشگاه منتقل می شوند و ضمن خاموش کردن چراغ ها برای جلو گيری از شناسايی خود، افراد فوق را مورد ضرب و شتم قرار می دهند سپس در را به روی آنها قفل کرده و از حراست کل می خواهند مامورانشان را برای انتقال اين دانشجويان به نقطه ای ديگر اعزام کنند.
دانشجويان فوق پس از آنکه به شکلی خشن توسط اتوموبيل به حراست کل منتقل شدند، تا پاسی از شب مورد بازجويی قرار گرفته و ادعا می کنند که در اداره حراست کل دانشگاه نيز مجددن مورد ضرب و شتم شديد قرار گرفته اند.

پی نوشت:
جمهوری اسلامی حتی از گذرادندن دانشجویان بعد از تایم کلاسهایشان هم بیم و هراس فراوانی دارد و برای مخالفت کردن و سرکوب آنها تمام قوای خود را بصورت گله ای بکار می برد تا آنها را سرکوب کند و برای این کار دست به ضرب و شتم می پردازد .اما دانشجویان به فعالیت های حود ادامه خواهند داد و مقابل زورگویی های رژیم خواهند ایستاد.

تهیه خبر از :آزاده بادله

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)