روابط عمومی بانک مرکزی: ارز دانشجویی به «دانشجویان بورسیه» داده خواهد شد

0
روابط عمومی بانک مرکزی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرده است که فروش ارز به نرخ مرجع (ارز دولتی) برای دانشجویان بورسیه امکان پذیر خواهد بود.
در این اطلاعیه اشاره ای به ادامه فروش ارز با نرخ مرجع به دانشجویانی که با هزینه شخصی در خارج از کشور تحصیل می کنند، نشده است.
در بند نخست اطلاعیه بانک مرکزی آمده است: "فروش ارز به نرخ مرجع کماکان برای دانشجویان بورسیه (مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و پزشکی) همچنین بیماران دارای تاییدیه شورای عالی پزشکی امکان‌پذیر خواهد بود".
این اطلاعیه در حالی از سوی روابط عمومی بانک مرکزی صادر شده است که رئیس کل بانک مرکزی در مرداد ماه امسال در در جمع اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار کرده بود که ارزدانشجویی حذف نخواهد شد.

پی نوشت : دانشجوایان ایرانی خارج از کشور با مشکل جدی روبرو هستند. آنهائی که بورسیه دریافت می کردند، از دریافت ارز دانشجوئی محروم شده اند و آنهائی هم که هزینه های تحطیلی و زندگی را از طرف خانواده هایشان در ایران تامین می کردند، با توجه به بحران ارز در ایران قادر به تامین هزینه هایشان نیستند.
 مسئولین فاسد و بی تدبیر جمهوری استبدای ایران، هر روز با بیانیه های ضد ونقیض، سعی دارند تا بار روانی این بحران را کاهش دهند. ولی صد افسوس که این نابخردان مردم را هر روز بیشتر در فقر و مشکل فرو می برند.
تهیه خبر از طرف: (بهنام )
 

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)