حوزه های علمیه دانشجویی در دانشگاه نوشیروانی بابل

0

رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفته است که دانشجویان جدید الورود می توانند همزمان با ثبت نام در دانشگاه درحوزه های علمیه دانشجویی هم ثبت نام کنند.
عسگر جانعلی زاده همچنین گفته: ظرفیت حوزه های علمیه دانشجویی در دانشگاه صنعتی بابل نسبت به سال قبل ٣٠ تا ٤٠ افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه این کلاس ها در روزهای پنج شنبه و جمعه هر هفته برگزار می شود، تصریح کرد: اساتید حوزه های علمیه دانشجویی از اساتید حوزه های علمیه مستقر در بابل تامین می شود.
رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در ادامه افزوده است: از دانشجویان علاقمند از دانشگاه‌های دیگر استان هم برای استفاده از این کلاس ها به دانشگاه مراجعه می کنند.
وی همچنین از ارایه تسهیلات به این دانشجویان حوزه علمیه دانشجویی خبر داده و گفته است: با توجه به اینکه این دانشجویان از نقاط مختلف به دانشگاه مراجعه می کنند دانشگاه هم تسهیلاتی ارایه می کند که می توان به ارایه نهار به این دانشجویان اشاره کرد.

پی نوشت: رژیم فاشیست و ضد بشر اسلامی  با قوانین ارتجاعی و ضد حیات خود در دانشگاه ها روز به روز فضای  دانشگاه ها را تنگ تر و خفقان بیشتر برای دانشجویان می کنند، بطوری که عملاً  با آوردن حوزه های علمیه به دانشگاه های ایران دانشگاه ها را بجای تدریس صحیح و مترقی  برای دانشجویان، دانشگاه ها را صرفاً بسمت اسلامی  و آخوندی کردن می کنند، بجای  رسیدن به وضیعت  دانشگاه ها که خیلی هایشان در وضع اسف باریست اعم از سلف های غذاخوری، خوابگاه ها و وضیعت امکاناتی در کلاس ها و غیره که بعینه دیده شد در سال تحصیلی ٩٠ عدم امکانات بطور مثال در خوابگاه ها  موجب مرگ یک نفر و مصدومیت برخی دانشجویان گردید، همه و همه اینها بدان توجهی نمیشود و اسلامی کردن و پادگانی کردن در دستور اولیه شان می باشد. بی شک دانشجویان در برابر این قوانین منحوسانه رژیم با جدیت خواهند ایستاد و محکوم خواهند کرد و همه این دستورات این جانیان اسلامی مثل تفکیک جنسیتی  در دانشگاه ها را نخواهند پذیرفت و تا گرفتن حق و حقوق خود و تا برچیده شدن این قوانین مبارزه خواهند کرد، درود بر شرفشان... مرگ بر جمهوری اسلامی... 


تهیه خبر از طرف: (یوسف کوکب)

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)