کامران دانشجو: دانشگاه‌ های ما استاد سكولار نمی‌خواهد

0

وزیر علوم رژیم در میان جمعی از دانشجویان عضو تشکل های وابسته به حاکمیت گفته است که دانشگاه های ما استاد سکولار نمی خواهد.
کامران دانشجو اظهار کرده که برای پاکسازی دانشگاه ها وزارت علوم اقدام به جذب شمار زیادی اعضای هیات علمی و اعطای بورسیه های جدید کرده است. 
وزیر علوم با بیان اینکه دانشگاه محل كادرسازی متناسب با گفتمان انقلاب است، افزوده است: "ما دانشگاهی متناسب با آرمان‌های انقلاب و جامعه می‌خواهیم، دانشگاهی كه در آن گفتمان انقلاب اسلامی ترویج شود، نه این‌كه وقتی می‌خواهیم در سالن‌غذاخوری دانشگاه تفكیك جنیستی اعمال كنیم قال وقیل راه بیاندازد".
وی در ادامه افزوده: اساتید دانشگاه باید انقلابی‌گری و آرمان‌خواهی را به نسل بعد منتقل كنند و متون درسی هم باید با این مضمون مطابقت كند و میان دانشگاهیان باید مناسبات بر مبنای احكام شرع مقدس باشد.
کامران دانشجو در ادامه در پاسخ به یکی از دانشجویان گفته است: "من اعلام كردم كه دانشگاه‌های ما استاد سكولار نمی‌خواهد، سخنی كه هیچ وزیر قبل از من بیان نكرده بود، این استادید می‌‌توانند در جاهای دیگر مشغول شوند، اما در دانشگاه نه. چرا كه دانشگاه محل تربیت نیروی انسانی متناسب با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است. 
وی گفته است که برای پاکسازی دانشگاه ها ١٢ هزار هیات علمی جدید به دانشگاه‌ها آورده‌ایم، ٣٠ الی ٤٠ بورسیه جدید ایجاد كردیم،‌ ٢ هزار تغییر وضعیت داشتیم و تا پایان دولت ١٠ هزار عضو هیات علمی جدید نیز اضافه خواهیم كرد. 

پی نوشت: رژیم فاشیست و ضد انسانی اسلامی علناً دیده می شود که فضای دانشگاه را هر روز بدتر از دیروز پادگانی تر می کند، و دیگر عقاید و اساتید سکولار را براحتی و صراحت از دانشگاه ها اخراج می کند، این رژیم نامشروع با این قوانین و تحمیل دستورات ارتجاعی خود به دانشگاههای ایران چهره جانی و کریه خود را بیش تر از پیش در دید همه دانشجویان و اساتید سکولار رفته رفته نمایان می سازد، دانشجویان بهیچ عنوان با زور و خفقانی که بر سرشان حاکم است حاضر نیستند و نخواهند بود که ذره ای زیر بار این قوانین بروند و یا به آن مشروعیت بدهند. 

تهیه خبر از طرف: (یوسف کوکب).

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)