سکوت خانواده «مریم سودبر» شکست؛ فعال دانشجویی که در سی خرداد ٨٨ کشته شد

0

پدر فعال دانشجوئی “مریم سودبر” یکی از جانباختگان حوادث بعد ازاتفاقات سال ٨٨ بعد از سه سال در مورد نحوه جان باختن فرزندش سخن گفت.
اصغر سودبر پدر مریم سودبر دانشجوی ٢١ ساله ای که در روز ٣٠ خرداد یکی از روزهای اعتراضی با ضربه باتوم به سرش جان باخت،  گفته است: ما بعد از رفتن مریم به خاطر بچه های دیگرمان نگران شدیم و آن روزهای اول سکوت کردیم اما آنقدر از حق خودمان و حق بچه هایمان و زندگی مان گذشتیم و حرف نزدیم که الان مایلم حداقل بعد از این همه مدت درد دل هایم را به جامعه و هم سن و سالهای مریم بگویم. دخترم روز ٣٠ خرداد (٨٨ )سلامت به دانشگاه رفت اما ضربه باتوم به سرش خورد و شب وقتی برگشت خانه، توی اتاق خودش تمام کرد.
آمار دقیقی از شمار جان باختگان حوادث انقلاب ٨٨ در اختیار رسانه ها نیست اما تا کنون خانواده ۵۶ تن از کشته شدگان ٨٨ به صورت رسمی با رسانه های مختلف گفتگو کرده و در مورد نحوه جان باختن فرزندان خود اطلاع رسانی کرده اند که مسئولان فاسد و کثیف جمهوری اسلامی تنها مسئولیت کشته شدن سه تن از معترضان سال ٨٨ در بازداشتگاه کهریزک را پذیرفته و در باقی موارد هیچ پاسخی نداده اند.
اکنون با گذشت سه سال پدر مریم سودبر با بیان اینکه کسی به حرف حق گوش نمی دهد می گوید: من پیگیری قضایی انجام نداده ام و هیچ طلبکاری و درخواستی هم از مسئولان ندارم .اگر دنیا را به من و مادر مریم بدهند دخترمان زنده نمی شود. ولی از روزی که مریم رفت همه زندگی ما شده است مریم، من و مادرش و همه خانواده ما داغون شده ایم….

پی نوشت: جمهوری جانی و کثیف اسلامی ٣٣ سال فقط با کشتن و حذف مخالف بوده که توانسته است رژیم فاسد خود را زنده و سرپا نگه دارد، و حتی بعد از کشتار و سرکوب مردم در انقلاب ٨٨ خانواده جانباختگان را بعضاً دیده شده که با تهدید برخی را بسکوت واداشته است، این رژیم سرتا پا کثیف است و هیچ مشروعیتی بی شک در هیچ جا ندارد، و یقیناً این رژیم ظلم و تاریکی بدست مبارزان راه آزادی و همین فعالین دانشجوئی سقوط خواهد کرد، درود به شرف همه آزادیخواهان... مرگ و ننگ بر جمهوری اسلامی...

تهیه خبر از طرف: (یوسف کوکب)

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)