شقایق آگاه، دانشجوی ممتاز کارشناسی ارشد و دارای دیانت بهائی دانشگاه تهران، اخراج شد

0

شقایق آگاه، دانشجوی ممتاز مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه تهران با نامه مستقیم وزارت علوم، در پایان ترم چهار به دلیل اعتقادات دیانت بهائیتش لغو پذیرش و اخراج شد.
اخراج این دانشجوی دارای دیانت بهایی با نامه ای از غلامعلی طهوری، مدیر کل امور آموزشی به رضا غلامعلی زاده، معاون شورای انضباطی دانشجویان دانشگاه تهران مبنی بر لغو پذیرش این دانشجو صورت گرفته است.
در اردیبهشت ماه ٩١ همزمان با آغاز زمان اخذ واحد ترم جدید این دانشجو بطور رسمی از دانشگاه اخراج و از سایت سامانه دانشگاه خارج گردید.
این دانشجو که از معدود دانشجویان دارای دیانت بهایی راه یافته به دانشگاه در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است، در سال ۸۵ در کنکور سراسری شرکت و در رشته مهندسی شیمی دانشگاه تهران پذیرفته شد. 

پی نوشت: جمهوری فاشیست اسلامی از اول سال تحصیلی ٩٠ مثل سالهای قبل عمر سی و سه ساله خود، بشدت باز دست به اخراج و محروم کردن از تحصیل دانشجویان دارای دیانت بهائی کرده است، که همه آنها صرفاً بخاطر اعتقاداتشان و یا بهانه های واهی اخراج و محروم و حتی برخی در زندان می باشند، این عمل قبیح این رژیم پست و جانی توسط همه فعالین دانشجوئی و مبارزین راه آزادی محکوم است، مرگ بر جمهوری اسلامی...


تهیه خبر از طرف: (یوسف کوکب)

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)