تجمع اعتراضی دانشجویان علوم پزشکی مقابل وزارت بهداشت رژیم

0

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی به همراه خانواده هایشان مقابل وزارت بهداشت رژیم اسلامی تجمع کرده و به «تغییر شرایط امتحانات مقاطع علوم پایه و پیش کارورزی دانشجویان گروه پزشکی» معترض شده و خواستار پاسخگویی مسئولان این وزارتخانه شده اند.
در ادامه اعتراضات دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی به شرایط آموزشی اینبار جمعی از این دانشجویان از ساعت 8 صبح دیروز (چهارشنبه) 30 فروردین‌ به همراه خانواده خود مقابل وزارت بهداشت ایران تجمع کرده اند.
گفته می شود این دانشجویان دلیل تجمع خود را اعتراض به تغییر شرایط امتحانات مقاطع علوم پایه و پیش کارورزی دانشجویان گروه پزشکی اعلام کردند و خواستار پاسخگویی مسئولان این وزارتخانه در این خصوص شدند..
.دانشجویان تجمع کننده در روزهای گذشته مقابل مجلس و بیمارستان میلاد تجمع کرده بودند.

پی نوشت: رژیم اسلامی ، با حذف کردن برخی رشته های علوم انسانی و یا با تغییر در علوم پزشکی سعی و تلاش خود را بر آن مبنا گذاشته است تا فقط با بهانه های واهی قوانین و احکام ارتجاعی و قرون وسطائی خود را در رشته های آموزشی دانشگاه ها تزریق کند، دانشجویان پزشکی این احکام ارتجاعی را بی شک نمی خواهند و همینطور این قوانین ارتجاعی توسط دانشجویان و همه فعالین دانشجوئی محکوم است.

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)