احضار دانیال اوجی، دانشجوی دارای دیانت بهایی، به دادسرای اوین

0

دانیال اوجی شهروند دارای دیانت بهایی و دانشجوی کامپیو‌تر دانشگاه آزاد بهاییان به دادسرای غیر قانونی مستقر در زندان اوین احضار شده است.
دانیال اوجی، ۲۴ ساله دارای دیانت بهایی که سال گذشته به مدت ۳ روز در بازداشت نیروهای امنیتی به سر برده بود، به دادسرای غیر قانونی مستقر در زندان اوین احضار شد.
اوجی در تاریخ ۱ خرداد ماه ۱۳۹۰ پس از خروج از منزل با خودرو شخصی‌اش توسط یک خودروی نا‌شناس متوقف شده و پس از ضرب و شتم به مکان نامعلومی منتقل و در طول سه روز بازداشت تحت انواع شکنجه جسمی و روحی از جمله «سوزاندن بدن با سیگار، استفاده از شوکر و آویزان کردن از پا و ضرب و شتم» قرار گرفته بود.
گفتنی است که در طی این ۳ روز بازداشت هیچگونه پرونده قضایی برای وی مفتوح نگردیده است.

پی نوشت: رژیم منحوس و پست اسلامی برای همه روشن است که با همه عقاید و ادیان بجز همکیشان خود مخالف است و مخصوصاً همیشه دردانشگاه ها با عقاید بهائیان بشدت مقابله می کند و این معتقدان به بهائیت را همیشه یا اخراج کرده و یا با بهانه های واهی زندان و شکنجه و ... می کند. آزادی عقاید و آزادی بی دینی از بدیهی ترین حقوق دانشجویان و شهروندان یک جامعه است که جمهوری اسلامی بشدت با این مسئله مبارزه می کند ، این کارهای رذیلانه و این سرکوب ها توسط همه مبارزان راه آزادی محکوم است.

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)