بلاتکلیفی آرش صادقی، دانشجوی زندانی، در بند ۲۰۹ زندان اوین

0
آرش صادقی، دانشجوی زندانی با خانواده خود تماس گرفته و اعلام کرده که به صورت بلاتکلیف در بند ۲۰۹ زندان اوین نگهداری می شود
آرش صادقی، فعال دانشجویی مستقل که تنها یکماه پس از آزادی اززندان مجددا بازداشت شده بود، روز گذشته با خانه پدربزرگش تماس گرفته با وی صحبت نموده است.
بر طبق اظهارات پدربزرگ آرش صادقی، وی گفته است که در بند 209 نگهداری میشود و توسط وزارت کثیف و جعلی اطلاعات بازداشت شده است.
گفتنی است این فعال دانشجویی بعد از تحمل ١٨ماه حبس در اواخر آذر ماه امسال از زندان آزاد شده بود. وی بر اساس حکم دادگاه به یکسال حبس تعزیزی محکوم شده بود. آرش صادقی در شعبه های ٢٨ و ٢۶ دادگاه انقلاب تهران به ترتیب به ٣ و ۶ سال حبس محکوم شده بود که در دادگاه تجدید نظر حکم ٣ سال به برائت و ۶ سال حبس تعزیری به ۴ سال تعلیقی و ١سال تعزیری تبدیل شد و او پس از گذراندن یک سال حبس آزاد شد.

سال گذشته مادر آرش صادقی در اثر شوک ناشی از حمله نیروهای ستمگر و بی هویت امنیتی به منزلشان درگذشت. همچنین این فعال دانشجویی در دوران بازجویی تحت شکنجه قرار گرفته و در دوران زندان چندین بار نیز دست به اعتصاب غذا زده بود.
آرش صادقی بار اول در تاریخ ١٨ تیر سال ٨٨ بازداشت و مدت ۵٠ روز در سلول انفرادی در بازداشت به سر برده بود. او بار دوم پس از حوادث سال ٨٨ بازداشت شد و در ١۵ اسفند آزاد شد.

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)