قتل دختر دانشجو توسط همكلاسی‌اش در پل مديريت تهران

0

خبرگزاری هرانا - ظهر روز چهارشنبه، پانزدهم تیرماه، "مونا"، دانشجوی رشتهٔ ادبیاتِ دانشگاه طباطبایی، پس از رد درخواستِ ازدواج "حبیب" همكلاسی پسر خود، در مقابل دیدِ مردم مورد حملهٔ وی قرار گرفته و با با پنجاه ضربه چاقو به قتل رسيد.
مركز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: در اين حادثه كه در حوالی پل مديريت رخ داد، دختر دانشجو پس از آن كه مورد اصابت ضربات متعدد چاقو از سوی ضارب قرار گرفت، جان خود را از دست داد و هم‌دانشگاهی وی نيز كه او را همراهی می‌كرد بر اثر حمله ضارب مجروح و در بيمارستان بستری شد.
برخی وب سایت‌های دولتی مدعی شدند، حبیب خواستار مقتول بوده که پس از دریافت پاسخ منفی، در صدد انتقام بر می آید و نهایتا در حدود ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه دیروز دختر موردعلاقه‌اش را تا بالای یک پل مکانیزه مخصوص خطوط بی. ‌آر. ‌تی در محدوده پل مدیریت تعقیب کرده و در آنجا وقتی فرصت را برای اجرای نقشه‌اش مناسب دید به وی حمله‌ور شد. او ابتدا از پشت، سه ضربه به مونا وارد کرد و این دختر را به زمین انداخت. سپس حدود ۵۰ ضربه دیگر نیز به سینه و شکم دانشجوی جوان زد و بعد از آن سعی کرد از محل حادثه بگریزد ولی موفق به این کار نشد.
این فاجعه در حالی رخ داده است، که ده‌ها تن از مردم حاضر در خیابان شاهد آن بودند.
گفتنی ست متهم به قتل توسط پليس و با همكاری شاهدان صحنه دستگير شده و به كلانتری انتقال يافته است.

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)