۲۸ دسامبر در آلمان:

0

















خیابانهای فرانکفورت و برمن از آزادی دانشجویان در بند سخن می گفت!
مردم از خواست آزادی دانشجویان وسیعا به حمایت برخاستند!

تشکیلات آلمان حزب کمونیست کارگری ایران در حمایت از فراخوان دانشجویان در ایران در دو شهر فرانکفورت و برمن آلمان با برپایی چادر اطلاعاتی٬ تجمع اعتراضی و برگزاری نمایشگاه به فراخوان جهانی برای آزادی دانشجویان دستگیر شده در ایران پاسخ دادند۔ این اجتماعات با اعلام حمایت و پشتیبانی وسیع مردم این دو شهر از دانشجویان و مبارزات مردم ایران روبرو شد۔

فرانکفورت- از ساعت ۱۱ قبل از ظهر روز جمعه ۲۸ دسامبر٬ واحد حزب کمونیست کارگری ایران در فرانکفورت با بر پایی یک نمایشگاه بزرگ عکس در مرکز شهر توجه هزاران نفر از عابرین را به مبارزات دانشجویان و وضعیت دستگیرشدگان و تلاش برای رهایی آنها جلب کرد۔ دهها پلاکارد و پرچم به همراه پوستر و عکس های دانشجویان دستگیر شده جلوه دیگری به این تجمع اعتراضی داده بود. فعالین و کادرهای حزب به مردمی که از نمایشگاه و میز اطلاعاتی دیدن می کردند، در مورد جنایات رژیم و اخبار دستگیری دانشجویان توضیحاتی را ارائه می دادند و در باره مسائل و موضوعات مربوط به ایران به بحث و گفتگو می پرداختند.

صدها نسخه اعلامیه های حزب به همین مناسبت به زبانهای آلمانی،انگلیسی و فارسی در میان مردم پخش کردند. در کنار میتینگ تومار جمع آوری امضا در محکومیت جنایات جمهوری اسلامی و در دفاع از آزادی بی قید و شرط دانشجویان دستگیر شده و کلیه زندانیان سیاسی قرار داشت که با استقبال بی سابقه مردم روبرو شد و صدها نفر این تومار را امضا کردند. فعالین حزب بیش از ۲ ساعت در این میتینگ اعتراضی وسیعا بر علیه جمهوری اسلامی افشاگری نموده و خواهان حمایت مردم شهر از مبارزات مردم ایران شدند. در همین رابطه رادیو فردا با شهناز مرتب عضو کمیته آلمان در باره این حرکت اعتراضی و افشاگرانه مصاحبه نمود.

برمن- در برمن نیز از ساعت ۱ بعد از ظهر مرکز شهر به محلی برای اجتماع اعتراضی مخالفین جمهوری اسلامی و بسیج افکار عمومی برای آزادی دانشجویان دستگیر شده و همه زندانیان سیاسی در ایران تبدیل شد۔ فعالین حزب یک میز اطلاعاتی دایر کردند و با نصب پلاکاردهای افشاگرانه به همراه پوستر و عکس های دانشجویان دستگیر شده توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کردند. اطلاعیه های حزب که همگی بر مبرمیت مبارزه برای آزادی دانشجویان٬ محکومیت جمهوری اسلامی و دعوت به حمایت از مبارزات انقلابی مردم ایران تاکید داشتند٬ در میان حاضرین و مردم رهگذر پخش شد۔

فعالین حزب با حضور در میان جمع های مردم و کسانیکه از میز اطلاعاتی دیدن می کردند، در مورد اعتراضات دانشجویان٬ خواستها و مطالبات آنها و موضوع دستگیرهای دانشجویان به بحث و گفتگو پرداخته و خواهان حمایت مراجعه کنندگان به میز اطلاعاتی از مبارزات مردم ایران شدند. صدها نفر تومار محکومیت جمهوری اسلامی و در دفاع از آزادی دانشجویان دستگیر شده و کلیه زندانیان سیاسی را امضا کردند. این اجتماع تا ساعت ۴ بعد از ظهر ادامه داشت و با استقبال خوب مردم مواجه گردید.

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران آلمان
۷ دی ۱۳۸۶- ۲۸ دسامبر ۲۰۰۷

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)