فراخوان شبکه سراسری انقلاب زن زندگی آزادی به مناسبت شب یلدا ۱۴۰۲

0

 

به یاد یلدا آقافضلی و همه جانباختگان انقلاب «زن زندگی آزادی» و قهرمانان راه آزادی!


دومین شب یلدای انقلاب «زن زندگی آزادی» که عزیزان کشته شده‌مان کنارمان نیستند، نزدیک است. دومین یلدایی که دیگر همه چیز فرق کرده، دومین یلدایی که یک مبارزه و کشمکش هر روزه، فضای بین مردم و رژیم اسلامی را قطبی‌تر از قبل ساخته.


شب یلدا را به مناسبت تولد و یادبود یلدایمان و تمام جانباختگان راه آزادی، گرامی می‌داریم.

ما بار دیگر عهد و پیمان‌مان را با یاران، آنگونه که خودشان گفتند، تکرار می‌کنیم! ما یلدا را با اعتراض، شادی و بزرگداشت عزیزان کشته شده‌مان می‌گذارنیم؛ شادی‌ای از جنس خروش و مبارزه، از جنس رقص خدانور، نیکا، مهسا/ژینا؛ رقص و شادی‌ای از جنس #زن_زندگی_آزادی، آنگونه که عطش‌مان را به زندگی شاد و انسانی نشان دهیم.


در یلدای امسال هم یاد #یلدا_آقافضلی را زنده می‌داریم؛ یاد زن جوان و مبارزی که نامش نوید رسیدن به صبح روشن آزادی است؛ زنی که نماد «اظهار پشیمانی نکردن» و «نه» گفتن به وضعیت ضدانسانی موجود تا پای جان است.


یلدا، آیدا، سارینا، آرمیتا، نیکا، مهسا/ژینا، غزاله، مجیدرضا، محسن، آیلار، کیان، حمیدرضا و تمام آنانی که حتی اسم‌شان را هم نشنیدیم! ما به یاد همه شما، یاد سراسر شور و شوق زندگی و مبارزه و «ادامه دادن» شما، مسیری که آمده‌ایم را پرقدرت‌تر و پیگیرانه‌تر ادامه خواهیم داد. 

ما اجازه نمی‌دهیم چنین فریادهای محکمی که از عمق جان خودتان علیه استبداد و ستم و ظلم و توحش و استثمار و بندگی، برآوردید، از یاد برود! ما روشن گفته‌ایم که «نه میبخشیم، نه فراموش میکنیم!»


از این رو؛ همه همراهانمان، تمام مبارزان آزادی و برابری‌خواه، سکولار، انقلابی، دادخواه و خواهان یک زندگی مرفه و لایق شأن و منزلت انسان را فرامی‌خوانیم که شب یلدا را با اعتراض، شادی و بزرگداشت یاد و راه قهرمانان راه آزادی، انسانیت و برابری برگزار کنیم.


اقدامات اعتراضی به مناسبت شب یلدا (پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲) برای گرامیداشت یاد کشته‌شدگان انقلاب «زن زندگی آزادی» می‌توانند شامل:

- چاپ و پخش عکس یلدا آقافضلی و کشته‌شدگان انقلاب‌مان 

- حضور بر مزار جانباختگان و گلباران کردن مزار آنان

- روشن کردن شمع به یاد جانباختگان

- برگزاری مراسم بزرگداشت برای کشته‌شدگان در جریان مراسم شب یلدا

- همخوانی سرودهای اعتراضی و انقلابی به یاد یلدا و تمام کشته‌شدگان انقلابمان

- پخش تراکت، پوستر و اعلامیه برای گرامیداشت یاد کشته‌شدگان انقلابمان

- شعاردهی شبانه و شعارنویسی در مناطق مختلف شهری و …

- پرفورمنس‌های اعتراضی در سطح محله‌ها، پارک‌ها و میادین و شهرها، دانشگاه‌ها و مدارس (حتی در روزهای پیش از یلدا)


 ما هیچوقت اظهار پشیمانی نمی‌کنیم و به عقب برنمی‌گردیم، ما رو به جلو و پیشرو تا پیروزی انقلاب عظیم و انسانی زن زندگی آزادی هستیم و به راهمان ادامه خواهیم داد!



امضا کنندگان:

شبکه سراسری انقلاب زن زندگی آزادی


 ۲۶ آذر ۱۴۰۲

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)