پنجمین تجمع دانشجویان دانشگاه هنر

0

دانشجویان دانشگاه هنر ظهر روز یکشنبه 8 دی ماه در دانشکده هنرهای کاربردی این دانشگاه دست به تجمع زدند که این بار برخورد توهین آمیز حراست دانشگاه مواجه شدند.
دانشجویان حوالی ساعت ۱۳ جلوی دانشگاه جمع شده و شعار “دانشجو می میرد ذلت نمی پذیرد” و “ریاست نالایق استعفا استعفا” سر دادند. همچنین پس از رسیدن به سردر دانشگاه خطاب اصلی شعارها به وزارت علوم و حمایت از دانشجویان و اساتید هیئت علمی دانشگاه هنر بود. در زمان سر دادن شعارهایی “وزارت علوم حمایت حمایت” ناگهان ماموران حراست به سمت دانشجویان آمده و پلاکاردهایی که روی آنها نوشته شده بود “تجمع صنفی دانشجویان دانشگاه هنر” را پاره کردند و تعدادی از دانشجویان را با فشار و تهدید به دفتر حراست کشاندند.
این پنجمین تجمعی است که دانشجویان دانشگاه هنر در آن خواستار استعفای سعید کشن فلاح رئیس این دانشگاه و معاونین اش و یا برکناری او توسط وزات علوم می شوند.

پی نوشت:دانشجویان باید به روند اعتراضات خود ادامه دهند و باید جلوی وحشی گری مسئولین حراست بایستند تا به هدف خود برسند زیرا تجربه ثابت کرده جمهوری اسلامی وقتی ببیند دامنه ی اعتراضات در حال گسترش است دچار ترس میشود و از موضع خود عقب نشینی میکند.

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)