تعلیق احکام کمیته انضباطی ۶ تن از دانشجویان دانشکده صنعت نفت

0
تعلیق احکام کمیته انضباطی ۶ تن از دانشجویان دانشکده صنعت نفت


Add caption
معاون فرهنگی دانشگاه صنعت نفت میگوید که احکامی که از سوی کمیته انضباطی بدوی دانشگاه برای برخی از دانشجویان در پی "اتفاقات ترم گذشته" صادر شد، به حالت تعلیق درآمد.
عبدالکریم گیم گ
فته است: "با حکم کمیته تجدید نظر، احکام ۶ نفر از دانشجویانی که در این رابطه از یک تا ۲ ترم از تحصیل محروم شده بودند، به حالت تعلیق درآمد."
در خردادماه سال جاری دانشجويان دانشکده نفت اهواز که زيرنظر وزارت نفت اداره می‌شود با برگزاری تجمع‌های اعتراضی خواستار رسيدگی به بخشی از مشکلات صنفی‌ خود شدند كه اين موضوع محقق نشد و با درگیری میان نیروهای حراست و دانشجویان معترض، دامنه این اعتراض‌ها وسیع‌تر شد. با ادامه درگیری‌ها و ضرب و شتم دانشجویان معترض، با برگزاری جلسه اضطراری مسئولان دانشکده، بر اساس آن‌چه "عدم امنيت دانشجويان" و "آسيب رسیدن کمتر به دانشجویان" اعلام شد، امتحانات پايان ترم دانشكده نفت لغو و به شهريور موكول گرديد.


پی نوشت: 
از نظر جمهوری اسلامی دانشجویان حتی حق اعتراض به وضعیت سلف غذاخوری خود در دانشگاهها را هم ندارند و مسئولین جمهوری اسلامی به بهانه های مختلف و با زیر فشار قرار دادن دانشجویان سعی بر این دارد تا آنها را تسلیم خود کنند اما دانشجویان با بی اعتنایی به مسئولین به اعتراضات ادامه داده و با شرکت نکردن در امتحانات اعتراض خود را به آنها نشان میدهند.



تهبه خبر از :(آزاده بادله)


ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)