احضار مجدد پیمان عارف؛ فعال سابق دانشجویی به دادگاه

0

پیمان عارف، روزنامه نگار و فعال سابق دانشجویی جهت محاکمه به شعبه 1172 دادگاه جزایی تهران احضار گردید.
بر اساس ابلاغیه ای که روز سه شنبه به دست این دانشجوی محروم از تحصیل رسیده، وی قرار است روز 15 مرداد ماه در این شعبه حضور یابد تا در خصوص آنچه که در اخطاریه "شکایت ماموران" قید گردیده است محاکمه شود.
این جلسه محاکمه مربوط به پرونده بازداشت 24 اسفند سال 90 پیمان عارف است، که بر اساس شکایت معاون امنیت دادستان تهران به اتهام "نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی از طریق مصاحبه با یک سایت بعد از اجرای غیرقانونی حکم شلاق وی در دادسرای اوین تشکیل شد.
این شکایت که به شکلی غیرقانونی در دادسرای امنیت (مقدس) مستقر در زندان اوین تحت ریاست رشته احمدی (شاکی) مطرح شده بود، منجر به بازداشت عارف از 24 اسفند تا 15 فروردین گذشته گردید.
در حال حاضر نیز با توجه به عدم شمول صلاحیت دادگاه انقلاب درباره اتهام انتسابی به دادگاه جزایی مجتمع قضایی قدس ارجاع گردیده است.


پی نوشت: رژیم وحشی اسلامی همچنان ترس و واهمه خود را نیز از دانشجویان محروم از تحصیل نیز دارد، با بهانه های مختلف برای چندمین بار پیمان عارف فعال سابق دانشجوئی محروم از تحصیل را به دادگاه و یا مکان های دیگر احضار کرده است، که بی شک می توان همه این احضاریه ها با بهانه های واهی و قصد کنترل کامل بر وی بوده است. 

تهیه خبر از طرف: (یوسف کوکب).

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)