اخراج چند دانشجو و برخورد با « ۳۵۰ دانشجوی دیگر به خاطر بدحجابی» در دانشگاه تهران

0

عبدالرضا سیف٬ معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفته است: تاکنون چندین دانشجو به خاطر «بدحجابی» اخراج یا از تحصیل محروم شده‌اند چراکه «ما از ارزش‌های اسلامی و ملی کوتاه نمی‌آییم.
پس از آنکه چندین مقام سیاسی و دانشگاهی در ایران از برخورد با دانشجویان "بد حجاب" و تصویب ایین نامه های پوششی خبر داده بودند، معاون فرهنگی دانشگاه تهران نیز در جدیدترین اظهار نظر با اشاره به اخراج چندین دانشجو بدلیل «بدحجابی» تاکید کرده است که در دانشگاه تهران به افراد «بدحجاب» پنج‌بار تذکر داده می‌شود و پس از آن با خانواده‌های آن‌ها صحبت می‌شود و در ‌‌نهایت اگر «اوضاع خیلی خراب» باشد دستور اخراج صادر می‌شود.
رضا سيف، در ادامه اینطور اشاره کرده است : «درصدی از دانشجویان را داریم که مانکن هستند. ما این وضعیت را از بین ۵۰۰۰ دانشجو، یک درصد می دانیم؛ یعنی می شود ۳۵۰ نفر که در چند دانشکده پخش هستند. ما در حال برخورد با این یک درصد هستیم، زمانی که من معاون فرهنگی شدم، وضعیت برخی دانشکده ها بحرانی بود. مثل دانشکده های هنر، علوم اجتماعی و مدیریت، به همین خاطر در این دانشکده ها دو خانم کارشناس محجبه گذاشتیم که با افراد بدحجاب برخورد می کنند.»


پی نوشت: رژیم وحشی و عبوس و ضد زیبائی اسلامی، همچنان با چنین قوانین پست و خشک و طالبانی خود در دانشگاهها با دانشجویان شیک پوش و متجلی برخورد و اخراج از دانشگاه می کند، که از زمره این عاملان کثیف رضا سیف معاون باصطلاح فرهنگی دانشگاه تهران می باشد، ولی کاملاً واضح است که دانشجویان با تمام این فشارها و گیر و بندها چه دختر و چه پسر با پوشیدن لباس های شاد و رنگین، تف می اندازند به این قوانین پست و متحجر اسلامی جانیان رژیم فاشیست، درود بر شرف این دانشجویان... مرگ بر جمهوری اسلامی... 




تهیه خبر از طرف: (یوسف کوکب). 

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)