علی عجمی، فعال دانشجویی چپ، از دانشگاه اخراج شد

0

علی عجمی دانشجوی رشته ی حقوق ورودی سال 84 از دانشجویان  چپ با رتبه ی 18 در حالیکه فقط 15 واحد از پایان دوره ی تحصیلش باقی مانده بود از دانشگاه اخراج شد .
وی که در بهمن ماه سال 88 بعد از آخرین انتخاب واحدش در حالیکه فقط یک ترم تا پایان تحصیلش باقی مانده بود بازداشت شد بعد از گذراندن دوره ی محکومیت دو ساله اش در زندان رجایی شهر ، با حکم اخراج از دانشگاه مواجه شد .
وی در ابتدا به 4 سال حبس تعزیری در شعبه ی 15 دادگاه انقلاب محکوم شده بود که با شکستن این حکم در دادگاه تجدید نظر به ریاست موحدی به دو سال حبس تعزیری و تبعید به زندان رجایی شهر روبه رو شد و پس از اتمام دوران محکومیتش از ادامه ی تحصیل و پایان دوره ی کارشناسی اش باز ماند.


پی نوشت: رژیم دیکتاتوری و ضد حیات اسلامی روز به روز فضای دانشگاه ها را متشنج تر و عرصه را برای دانشجویان با گرایشات و عقاید دیگر تنگ و تنگ تر می کند، بطوری که از اول سال تحصیلی ٩٠ خبر های زیادی از اخراج دانشجویان از ادیان دیگر مثل دارای دیانت بهائی و همچنین اخراج گرایش و اعتقادات دیگر را در دستور کثیف کار خود داشته است و غیر از اعتقادات فسیلی و پوسیده خود وجود هر نوع اعتقاد دیگری را تهدید بزرگ و جدی برای بدنه نظام فاسد خود می داند. 


تهیه خبر از طرف: (یوسف کوکب).

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)