رشته تخصصی «حجاب و عفاف» درمقطع کار‌شناسی ارشد و دکترا تدریس می‌شود

1

مهدی بیاتی٬ مدیر مؤسسه نسیم نور گفت: «در صورت تصویب، رشته تخصصی حجاب و عفاف به عنوان یکی از گرایش‌های مقطع کار‌شناسی ارشد و دکترا در حوزه علمیه تدریس می‌شود.»
یکی از مدیران موسسات مذهبی در ایران با اشاره به اینکه «بیش از یک سال از رایزنی‌ برای تأسیس رشته تخصصی حجاب و عفاف،‌ می‌گذرد.» از راه اندازی این رشته در مراکز آموزشی"در صورت تصویب" خبر داده است.
وی افزوده است: «برای رشته تخصصی حجاب و عفاف هنوز اقدامی صورت نگرفته است و نمی‌توان به عنوان یک رشته به آن نگاه کرد، از این‌رو حجاب و عفاف را می‌توان به عنوان گرایش رشته تخصصی تبلیغ در نظر گرفت.»
وی با تخصصی ارزیابی کردن این رشته، آن را «به عنوان یکی از گرایش‌های مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در حوزه علمیه» معرفی نموده است.

وی همچنین به اشاره به اینکه "محتوای آموزشی و دروس تخصصی گرایش حجاب و عفاف تدوین شده است"، اظهار داشت: «با اجرایی شدن این طرح در حوزه علمیه موافقت شده و تا کنون بیست و پنج واحد برای آن در نظر گرفته شده است.»
بیاتی ادعا نموده : «امروز فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه اسلامی باید ترویج شود و نقش حوزه‌های علمیه در این راستا و پژوهش در آیات روایات مرتبط با این بحث بسیار مؤثر است.

پی نوشت: جمهوری منحوس و پست اسلامی، با ترویج حجاب (سمبل حقارت زن) و با تخصصی کردن این پدیده و رشته دادن تحصیلی به این عمل ارتجاعی توهین بزرگی به زنان و جامعه ایران میکند، و ٣٣ سال توهین به مرد وزن را روز به روز این جانیان بر جامعه ایران می افزایند و فشار کثیف خود را علنی تر می کنند، این حرکت عوامل کثیف جمهوری اسلامی بشدت توسط همه آزادیخواهان و جنبش زنان آزادی طلب محکوم است. مرگ بر جمهوری اسلامی...

تهیه خبر از طرف: (یوسف).

ارسال یک نظر

1نظرات

  1. رشته بد حجابی یا سکسی مکسی تا چه مقطعی جای ادامه تحصیل داره ؟

    پاسخحذف
ارسال یک نظر