تجمع اعتراضی در دانشگاه صنعت نفت پس از لغو مراسم فارغ التحصیلی

0

در پی لغو جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده نفت آبادان روز دوشنبه ١٨ اردیبهشت دانشجویان این دانشکده در مقابل کلاس ها تجمعی اعتراضی برگزار کردند.
مسئولین دانشگاه با لغو مجوز برگزاری مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان و با اکتفا به مراسم اهدای لوح و سخنرانی مسئولین، از برگزاری جشن فارغ التحصیلی نفت دانشگاه با گروه ارکستر، خواننده و برگزاری تئاتر و پخش فیلم مخالفت نمودند.
در همین راستا بیش از ۲۰۰ نفر از دانشجویان دانشکده نفت اهواز نیز تحصن کرده ودر سر کلاسها حاضر نشده اند پس از این اعتراضات حراست و معاونت دانشجوئی معترضین را به برخورد قانونی تهدید نمودند.

پی نوشت: رژیم اسلامی (رژیم عزا و ماتم)، هرگونه جمع و تجمع شادی کردن و جشن گرفتن دانشجویان فارغ التحصیل را نیز حتی برای نظام سست و نامشروع خود تهدید قلمداد می کند ، حکومت اسلامی بی شک حکومتی است که با تمام قوانین بدیهی و عادی بشری مانند شادی و سرور مخالف است و در طی ٢٤ ساعت شبانه روز از تریبون ها و مدیا و ...مشغول پخش برنامه های عزاست و ترویج آن را در جامعه بخیال خود گسترش می دهد و بوضوح دیده شده جامعه مردمی شادی طلب و خواهان زندگی انسانی ایران، به این قوانین ضد بشری با تمام زور و فشار نه می گویند .
تهیه خبر از طرف (یوسف).

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)