ضرب و شتم دانشجویان دانشگاه آزاد رودهن توسط انتظامات

0

دو دانشجوی دختر و یک دانشجوی پسر دانشگاه آزاد رودهن به دلیل آنچه انتظامات دانشگاه آزاد رودهن آن را پوشش نامناسب ذکر کرده است مورد ضرب و شتم شدید و توهین قرار گرفتند.
انتظامات دانشگاه در اتفاقی نادر اقدام به بازرسی بدنی و تفتیش کیف و وسایل دانشجویان می‌کند؛ که این امر نیز باعث بیش شدن خشم و اعتراض دانشجویان می‌شود.
در جریان یکی از بازرسی‌هاکه در حدود ساعت یازده صبح روز شنبه دوم اردیبهشت اتفاق افتاد، یکی از عوامل انتظامات سیلی محکمی به صورت یکی از دانشجویان پسر می‌زند و با حرکتی توهین آمیز وی را از دانشگاه به بیرون می‌برد و در خارج از محیط دانشگاه به شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد و سپس توسط انتظامات به حراست دانشگاه انتقال داده می‌شود و به بهانه‌های واهی برای وی پرونده سازی صورت می‌گیرد.
روز سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه، نیز کشمکش و درگیری شدید لفظی دیگری بین یکی دیگر از دانشجویان دختر با یکی از مسوولین انتظامات زن موجب درگیری لفظی و فیزیکی شد. در این درگیری مزدور انتظامات اقدام به فحاشی و درگیری فیزیکی با این دانجشو می‌کند، که طی این برخورد دانشجوی دختر به زمین می‌خورد و این کارمند انتظامات ضرباتی را به پای این دانشجو وارد می‌کند.

روز شنبه دوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۱ به دستور غلام حسین حیدری، رییس دانشگاه آزاد واحد رودهن و بدون اطلاع قبلی ورودی‌های دختران و پسران این واحد دانشگاهی از یکدیگر جدا شد و از ورود دانشجویان بدون همراه داشتن کارت دانشجویی و یا برگهٔ انتخاب جلوگیری به عمل آمد. نیرو‌های انتظامات و حراست نیز با رفتاری بسیار توهین آمیز مانع ورود دانشجویان به بهانه نامناسب بودن پوشش ظاهری آن‌ها شدند. تا آنجا که تعدادی از دانشجویان علی رغم پیمودن مسیر طولانی از شهر تهران تا شهر رودهن نتوانستند به دانشگاه وارد شوند و بر سر کلاس‌های درس خود حاضر شوند.
در کنار سر در اصلی و وروی بزرگ دانشگاه که اکنون با نصب می‌له‌های سیاه رنگی آن را مسدود کرده‌اند؛ دو اتاقک قرار داده شده است که مملو از عوامل انتظامات است که دختران و پسران دانشجو برای ورود به دانشگاه باید از آن عبور کنند.
انتظامات دانشگاه در پاسخ به اعتراض دانشجویان که جویای علت چینی برخورد‌های ناگهانی و بدون اطلاع رسانی قبلی و خلاف قانون چیست؟ گفت: «ما خودمون قانونیم! قانون ماییم! اگر گفتیم فردا لخت باید بیاین لخت باید بیاین!»

پی نوشت : این تصویری جدی و واقعی از رژیمی است که با دست به هر حربه و جنایتی برای بقای خود مبارزه می کند و بدیهی ترین و ابتدائی ترین حق و حقوق دانشجویان را زیر پا می گذارد ، این دستورات و اعمال های قرون وسطائی بی شک توسط این دانشجویان مبارز بی پاسخ نخواهد ماند و دانشجویان تا گرفتن حقشان کوتاه نخواهند آمد ، درود بر شرف همه دانشجویان مبارز و آزادیخواه...

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)