مادر مجید دری در سالروز تولد فرزندش: پسرم در شرایط بسیار بدی در زندان بهبهان نگهداری می شود

0

شماری از فعالین دانشجویی و مدنی با حضور در منزل مجید دری در شهر کرج، سالروز تولد وی را در کنار اعضای خانواده اش جشن گرفتند.
برای سومین سال متوالی است که مجید دری، دانشجوی محروم از تحصیل دانشگاه علامه ، سالروز تولد خود را در زندان به سر می برد.
مجید دری، فعال دانشجوئی در حبس، متولد ۲ اردیبهشت ۱۳۵۸ است. به همین مناسبت شماری از فعالین دانشجویی و سیاسی با تهیه کیک تولد در کنار اعضای خانواده مجید دری، یاد وی را گرامی داشتند.
در این دیدار مادر مجید دری با اشاره به شرایط بسیار نامناسب زندان بهبهان، از کمبود امکانات و وضعیت سخت زندانیان در آنجا سخن گفت.
وی همچنین اظهار داشت که به دلیل دوری راه، ملاقات ها هم به سختی انجام می شود. لازم به ذکر است که خانواده مجید دری در شهر کرج ساکن هستند.
مجید دری، در ١٨تیرماه سال ۱۳۸۸ در شهر قزوین بازداشت شد. در آذر ماه سال ۸۸، شعبه ٢٦ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی پیرعباسی، وی را به دلیل اتهاماتی چون محاربه، اقدام علیه امنیت ملی و بر هم زدن نظم عمومی به یازده سال زندان همراه با تبعید محکوم کرد. در دادگاه تجدید نظر این حکم به به ٦ سال زندان در تبعید کاهش یافت.
وی هم اکنون دوران محکومیتش را در تبعید، در زندان بهبهان، بدون هیچ گونه استفاده از حق مرخصی سپری می کند.

پی نوشت: مجید دری و همه فعالین دانشجوئی در بند نمادی از آزادی و سربلندی برای همه جامعه آزادی خواه هستند ، خانواده این عزیزان با تمام فشارها و دوری از عزیزانشان و تحمل سختی از فراق ایشان که در حبس رژیم هستند به وجودشان افتخار می کنند و همیشه این را اعلام کرده اند ، تمام این سرکوب های رژیم، توسط همه مردم آزادیخواه محکوم است و این فضای ظلم و سرکوب دوری نیست بدست همه این فعالان و مبارزان سرنگون خواهد شد.

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)