ایقان شهیدی برای اجرای حکم ۵ سال حبس تعزیری خود را به زندان اوین معرفی کرد

0

ایقان شهیدی، از فعالین حق تحصیل، برای اجرای حکم ۵ سال حبس تعزیری خود را به زندان اوین معرفی کرد.
ایقان شهیدی، شهروند دارای دیانت بهائی و فعال حق تحصیل صبح امروز ۲۱ فروردین ۱۳۹۱، خود را برای گذراندن ۵ سال حبس تعزیری به زندان اوین معرفی کرد.
ایقان شهیدی هفته گذشته برای اجرای حکمش به زندان اوین احضار شده بود. در اخطاریه ای که برای ایقان شهیدی فرستاده شده بود، اعلام گردیده که در صورتی که شهیدی خود را به زندان معرفی نکند، وثیقه‌ی مربوطه ضبط خواهد شد.
ایقان شهیدی پس از مراجعه به زندان اوین به بند ۳۵۰ زندان اوین منتقل شد و این در حالی است که مسئولین مزدور زندان به وی و خانواده اش از احتمال انتقال این فعال حق تحصیل به زندان رجائی شهر خبر داده اند.
ایقان شهیدی در دادگاه بدوی به اتهام «تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی و «اعتقاد به دیانت بهائی» از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه به پنج سال حبس تعزیری محکوم شده بود و این حکم عینا در شعبه ۵۴ دادگاه تجدیدنظر به ریاست قاضی موحد تأیید شد.

پی نوشت: رژیم اسلامی ، هرگونه اعتقاد بغیر از اعتقادات رذیلانه خود را همیشه در تاریخ عمر 33 ساله خود تهدید وخطر از فروریختن نظام بی پایه و اساسش دانسته است و این فضای خفقان و سرکوب را مخصوصاً همیشه در جامعه و اماکن تحصیلی و بر فعالان دانشجوئی و حق تحصیل نیز روا داشته و این مبارزان راه آزادی بی شک به قوانین ارتجاعی رژیم هیچ گاه آری نخواهند گفت و همیشه با تمام زور ، فشار،شکنجه، زندان ، اعدام و ... بر آنان حکومت اسلامی را نمی خواهند و پس میزنند ، درود بر شرفشان.

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)