پدر جواد علیخانی، دانشجوی زندانی: به فرزندم افتخار می کنم

0
پدر و مادر جواد علیخانی از روزهای زندان اهواز می گویند و از زندگی کارگری سختی که این روزها مسائل اقتصادی ان را سخت تر کرده، پدر از ظلم ها می گوید و مادر از افرادی که ضد انقلاب به پسرش گفته اند، اما هر دو در اوج خستگی محکم و با صلابت معتقدند که پسرش حق می گوید و به او افتخار می کنند.
مادر جواد علیخانی فعال دانشجویی در بند ۳۵۰ اوین می گوید: اعصابم را از دست دادم و خیلی حرص می خورم. دکتر می روم و خیلی قرص هم می خورم اما خوب نشدم. به خاطر جواد خیلی حرص خوردم. اما خوشحالم بچه ام را خوب تربیت کردم. اخلاقش خوب است و من از خودم راضیم.
چند روز پیش این فعال دانشجویی که از روز پنج شنبه بارها به دلیل عارضه کلیه بارها بهداری اوین منتقل شده بود، روز یکشنبه به بیمارستان مدرس اعزام شد اما به دلیل نبودن تکنیسین سونوگرافی، بار دیگر در حالی که نگرانی از عفونت کلیه وی را تهدید می کند به زندان اوین بازگردانده شد.

جواد علیخانی به دلیل امتناع از زدن دست بند و پابند با تاخیر به بیمارستان اعزام شده و بلافاصله پس از بازگشت به بند ۳۵۰دچار حالت تهوع شد.
به گفته ی هم بندی های جواد علیخانی در این مدت بارها وی را به دادستانی برده اند و تاکید کرده اند که اگر نامه ی عفو را امضا کند می تواند به مرخصی برود اما وی نپذیرفت، تا آنجا که سال ۹۰ را نه در کنار خانواده اش بلکه در بند ۳۵۰ زندان اوین و در کنار باقی زندانیان سیاسی تحویل کرد.

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)