روح اله روزیطلب فعال دانشجوئی دانشگاه شیراز بازداشت شد

0

روح اله روزیطلب دانشجوی علوم سیاسی دانشگاه آزاد شیراز بعد از ظهر روز پنچ شنبه ۱۱ اسفند ۹۰ در منزل خویش توسط نیروهای اوباش و سر کوبگر اداره اطلاعات شیراز بازداشت شد.
این فعال دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز که از دانشجویان مسعود سپهر، مدرس زندانی این دانشگاه بوده، که از چند ماه اخیر همواره پیگیر وضعیت این مدرس دانشگاه بوده و حتی گفته ی شود پیش از این نیز بارها تهدید نیروهای خونخوار و جانی امنیتی مواجه شده است.

گفته می شود روح اله روزی طلب پس از دستگیری مدرس خود به طور جدی و عملی در دانشگاه و همچنین در دادگاه انقلاب پیگیر وضعیت سپهر بوده است.
این پیگیری علی رغم تهدیداتی بوده است که از جانب اداره منحوس و کثافت اطلاعات و دادگاه انقلاب متوجه روزیطلب مبنی بر عدم پیگیری وضعیت سپهر از جانب وی صورت گرفته است اما وی همچنان بر مواضع و پیگیری های خود ایستادگی کرده و شنیده ها حاکی از آن است که همین اقدامات که سرانجام منجر به بازداشت وی شده است.
گفتنی است مسعود سپهر مدرس دانشگاه بیش از سه ماه است که بازداشت و در بازداشتگاه اداره وحشی و آدم کش اطلاعات شیراز معروف به پلاک 100 نگهداری می شود. همچنین روح الله روزیطلب به پلاک 100 منتقل شده است.

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)