گزارشی از وضعیت علی اکبر محمدزاده، پس از یک سال زندان

0

علی اکبر محمدزاده، با گذشت بیش از یک سال، بدون یک روز مرخصی هنوز در بند است.
علی اکبر محمد‌زاده فعال دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف که از ٢٦ بهمن ماه سال ١٣٨٩ در زندان مخوف اوین در بازداشت به سر می‌برد، از سوی شعبه ١۵ دادگاه انقلاب به ریاست مزدور و متحجر قاضی صلواتی در تاریخ ٢٦ شهریور ٩٠ به اتهام تجمع و تبانی و تبلیغ علیه نظام کثیف اسلامی به ٦ سال زندان محکوم شد. حکم او در تاریخ ١١ آبان ٩٠ توسط شعبه ٣٦ دادگاه تجدیدنظر استان تهران به ریاست قاتل و جانی قاضی زرگر عینا به تأیید رسید. از این حکم ٦ سال زندان، پنج سال به خاطر تجمع و تبانی و یک سال نیز به خاطر تبلیغ علیه نظام صادر شده است.

علی اکبر محمد‌زاده،فعال دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف ٢٦ بهمن ماه سال گذشته مقابل دانشگاه شریف توسط نیروهای سرکوبگر امنیتی مورد ضرب و شتم قرار گرفته و بازداشت شد. این فعال دانشجویی پیش از آن چندین بار به دفتر پیگیری وزارت پست اطلاعات احضار و مورد تهدید و بازجویی واقع شده بود. این فعال دانشجویی پس از بازداشت مدت ۵٤ روز را در سلول‌های انفرادی زندان اوین به سر برد، تا اینکه در تاریخ ٢٢ فروردین ٩٠ به سلول ٤ نفره و در نهایت در ۵ اردیبهشت ماه ٩٠ به بند ٣۵٠ اوین منتقل شد.
همچنین وی که از بیماری خونی رنج می‌برد، در مهرماه ٩٠ از زندان به بیمارستان منتقل و چند روزی را در بیمارستان گذرانده و سپس به زندان منتقل شده بود.

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)