بیانیه دانشجویان دانشگاه سبزوار در اعتراض به حمله نیروهای مرتجع و اوباش بسیجی به یکی از منتقدین

0
در پی حمله نیروهای اوباش بسیجی و لباس شخصی به یک استاد دانشگاه غیر همسو با دولت در دانشگاه سبزوار، جمعی از دانشجویان این دانشگاه با انتشار بیانیه ای ضمن محکومیت این «مداخلات بي جا و خودسرانه» نیروهای مهاجم، از مسئولان این دانشگاه خواسته اند تا با قاطعانه با این اقدامات برخورد نمایند. گفتنی است این بیانیه به امضا و مهر بیش از 20 انجمن علمی و کانون فرهنگی دانشگاه رسید که باعث خشم فعالان مزدور و متحجر بسیج و دستور فوری مسوولین  مزدور حراست برای جمع آوری بیانیه ها از سطح دانشگاه و عدم صدور مجوز پخش آن گردید.

 در چند روز گذشته که دو تن از دانشجو نماهای وابسته به بسیج و نیروهای سرکوبگر حکومتی به اتاق یکی از اساتید دانشگاه سبزوار بنام  ابوالفضل حسيني حمله برده و به وی توهین نموده اند، جمعی از دانشجویان این دانشگاه با انتشار بیانیه ای که علاوه بر دانشجویان به امضای بیش از ۲۰ انجمن علمی و کانون فرهنگی دانشگاه نیز رسیده ، به این «مداخلات بي جا و خودسرانه» اعتراض نموده اند.
در بخشی از این بیانیه خطاب به نیروهای وحشی بسیجی نوشته شده است:  كمي  حجاب بر دهانت بزن. ما از زبان درد با تو سخن مي گوييم با زباني بريده.اما تو با زباني سخت و گزنده و دراز و سرشار از توهين!
درد من ناگفتني هاست ،‌ اما واقعا درد تو چيست؟؟؟»

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)