در آستانه ۱۸ تیر متحد و یکصدا برای سرنگونی رژیم اسلامی

0

    • در آستانه ۱۸ تیری دیگر قرار داریم سالروز نقطه عطف مبارزات مردم علیه نظام اسلامی و سرآغاز جنبش توده ای برای سرنگونی رژیم. پیشروی پیوسته مبارزه مردم و تقویت صف سرنگونی طلبی و همینطور شفافتر و رادیکالتر شدن مطالبات این صف از دستاوردهای مبارزات ۱۲ ساله اخیر مردم ایران از ۱۸ تیر ۷۸ تا به امروز است.
      اگر ۱۲ سال پیش مبارزات مردم برای مطالباتشان می توانست متاثر از صف بندی های درونی رژیم باشد، دوسال پیش دیگر مبارزه مردم با شعارهای "حکومت اسلامی نمی خواهیم" و" مرگ بر اصل ولایت فقیه " و "مرگ بر دیکتاتور" و حضور میلیونی شان در خیابان ها در مقابل لشکر اوباش و اراذل اسلامی، انقلابی را رقم زد که گرچه هنوز به پیروزی نرسیده است اما هر روز پایه های رژیم را سست تر می کند و از درون و بیرون بنای حکومت اسلامی را در هم می شکند. طی ۱۲ سال گذشته میل به سرنگونی جمهوری اسلامی از یک جنبش اجتماعی به انقلابی غول آسا تبدیل شد و این مبارزه طوفانی به پا کرد که حکومت اسلامی با همه جناح ها و صف بندی هایش را دارد خورد می کند.
      ۱۸ تیر ۷۸ و در ادامه آن انقلاب ۸۸ سرآغاز مبارزه ای جهانی علیه رژیم اسلامی شد. امروز هر کسی در دنیا حساب حکومت اسلامی را از مردم ایران جدا می کند، امروز هر انسان شریفی خواهان برچیده شدن نظام اسلامی است، امروز و در ادامه مبارزات مردم در شیراز و اصفهان و تهران و پاریس و لندن سران حکومت اسلامی آبروباخته ترین حکام و حکومتشان ضد انسان ترین حکومت شناخته می شود. مبارزات مردم ایران در معادلات سیاسی جهان تاثیر گذار و تعیین کننده شده و مناسبات بین المللی رژیم را تحت تاثیر قرار می دهد و همه اینها درنتیجه مبارزات مردم برای رهایی از شر نظام اسلامی ست.
      مردم و به خصوص جوانانی که همه آزادی و رفاه و حرمت و کرامت انسانی را می خواهند در نتیجه مبارزات چنیدن ساله خود به خوبی می دانند حکومت اسلامی را نمی شود مرمت کرد، نمی شود اصلاح و بازسازی کرد، همه جناح ها و دسته بندی های رژیم را تجربه کرده اند و می دانند همه شان سر و ته یک کرباسند.
      شکی نیست که حکومت اسلامی تا زمانی که بتواند چوبه های دارش را برپا کند برقرار خواهد ماند، اما بنای جهل و چپاول و سرکوب اسلامی را باید در هم شکست، ما می توانیم و باید در ادامه مبارزاتمان با متشکل شدن حول رادیکالترین و انسانی ترین مطالباتمان، با اتحاد و همدلی برای آزادی و رفاه و برقراری جامعه ای بر اساس حرمت و کرامت انسانی بختک حکومت اسلامی را از سر جامعه ایران و جهان برداریم.

      زنده باید سوسیالیسم

      مرگ بر جمهوری اسلامی

      پیروز باد انقلاب انسانی برای حکومت انسانی

      سازمان جوانان کمونیست

      ۱۴ تیر ۱۳۹۰، ۵ جولای ۲۰۱۱

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)