اولین ملاقات مجید توکلی با خانواده پس از بیش از چهارماه زندان انفرادی

0
خانواده مجید توکلی دانشجوی زندانی دانشگاه امیرکبیر صبح ۴ شنبه پس از مدتها سرگردانی و ممانعت مسئولین قضایی، موفق به دیدار با فرزند خود شدند. مجید توکلی در این ملاقات تأکید کرده است علی رغم درخواست های مکرر و ارسال نامه های فراوان از سوی وی خطاب به مسئولین زندان و مسولان قضایی، وی هنوز اجازه استفاده از تلفن و سایر حقوق یک زندانی را نیافته است. وی همچنین اعتراض شدید خود را نسبت به ادامه نگهداری غیرقانونی خود در سلول انفرادی اعلام کرد.در همین حال مسئولین زندان همچنین مانع از تحویل وسایل شخصی مجید از جمله لباسهای او توسط خانواده اش به وی شدند و اعتراض خانواده وی به مأمورین زندان نیز بی نتیجه ماند.
مجید توکلی که ۱۶ آذرماه پس از سخنرانی در دانشگاه امیرکبیر بازداشت شده است ۱۲۰ روز از ۱۳۰ روز این دوره از بازداشت خود را در سلول انفرادی گذرانده و هم اکنون نیز علی رغم گذشت حدود ۳ ماه از صدور حکم ۸ سال و ۶ ماه حبس در دادگاه انقلاب، همچنان به صورت غیرقانونی در سلول انفرادی بسیار کوچک و با شرایط دشوار بند ۲۴۰ نگهداری می شود و از کلیه امکانات یک زندانی مانند تماس تلفنی، کتاب، روزنامه و حتی کاغذ و قلم محروم است.
این در حالی است که روز گذشته محمدعلی دادخواه با اعتراض به شرایط موکلش در زندان و عدم حضور خود در دادگاه بدوی، از تنظیم لایحه برای ارایه به دادگاه تجدیدنظر خبر داد.

بامدادخبر

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)