ادامه ی فشارها به دانشجویان دانشگاه مازندران؛ احضار دانشجویان به كمیته ی انضباطی، اداره اطلاعات و محرومیت از تحصیل

0
در ادامه ی فشارها بر دانشجویان دانشگاه مازندران و برای ایجاد فضای ترس و وحشت در دانشگاه برای جلوگیری از فعالیت دانشجویان در آستانه ی 16 آذر، تا كنون هفت نفر از دانشجویان دانشگاه مازندران به اداره ی اطلاعات شهرستان بابلسر احضار شده اند.

 پس از صدور 48 ماه زندان تعزیری و مجازات شلاق برای هشت نفر از دانشجویان دانشگاه مازندران، هفت دانشجوی دیگر این دانشگاه در ارتباط با تجمع 12 آبان این دانشگاه به اداره ی اطلاعات احضار شدند.
نعمت الله رمضانی یكی از این دانشجویان كه صبح یكشنبه به اداره ی اطلاعات بابلسر احضار شده بود، پس از چندین ساعت بازجویی به اداره ی آگاهی این شهر منتقل و بازداشت شد. این دانشجو پس از دو روز بازداشت، به قید وثیقه آزاد شد. اتهام وی آنچه كه «برگزاری تجمع غیرقانونی» خوانده شده، بوده است.
در ادامه ی فشارها به دانشجویان سیاوش رضائیان، بهنام فرازمند و سودابه سعیدی به كمیته ی انضباطی احضار شدند. دلیل احضار این دانشجویان نیز تجمع 12 آبان در این دانشگاه بوده است. تا كنون برای بهنام فرازمند دانشجوی رشته ی حسابداری این دانشگاه «یك ترم محرومیت از تحصیل با احتساب در سنوات» صادر شده است.
در خبری دیگر مهدی داودیان دانشجوی دانشگاه مازندران كه به اتهام «ارتباط با بیگانگان» مدت دو هفته را در اطلاعات ساری بازداشت بود، به قید وثیقه آزاد شد.

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)