تحصن دانشجویان دانشکده‌ی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران در اعتراض به بازداشت مهرداد بزرگ

0
نزدیک به چهارصد نفر از دانشجویان دانشکده‌ی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران واقع در امیرآباد، در اعتراض به بازداشت همکلاسی‌شان، مهرداد بزرگ دست به تجمع زده‌اند.

 دانشجویان که تصاویری از مهرداد بزرگ را در دست دارند، از شرکت در کلاس‌‌های درس خودداری کرده‌اند و خواهان آزادی او و دیگر دانشجویان بازداشت‌شده هستند.
بنا بر این گزارش، علیرغم اعلام تجمع سکوت، شعارهایی چون "دانشجوی زندانی آزاد باید گردد" از میان جمعیت به گوش می‌رسید و همچنان بر تعداد دانشجویان متحصن اضافه می‌گردید.
 دانشجویان معترض با راهپیمایی در محوطه‌ی پردیس امیرآباد و توقف در مقابل دانشکده‌های مکانیک و معدن با خواندن "یار دبستانی" و "دانشجو، دانشجو، حمایت حمایت"، خواهان همراهی سایر دانشجویان شدند و پس از آن به مقابل سلف سرویس دانشکده رفته و در آنجا شروع به سر دادن شعار کردند و پس از ان اعلام شد که تا آزادی دانشجویان زندانی، این حرکت اعتراضی در روزهای آینده با تحصن و اعتصاب غدا ادامه خواهد یافت.
گفتنی است، مهرداد بزرگ به همراه شش دانشجو دیگر روز پنج‌شنبه در هنگام خروج از یک جلسه‌ی کتابخوانی بازداشت گردید. این دانشجویان همان شب به همراه ماموران امنیتی به منازلشان برده شدند و پس از تفتیش منزل و وسایل شخصی، آنان را به مکانی نامعلوم انتقال داده‌اند.

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)