نماینده هتاک جمهوری اسلامی ، با فلفل سبز و شیشه آب معدنی در اهواز بدرقه شد

0
حمید رسایی كه عصر روز سه شنبه قصد سخنرانی در دانشگاه اهواز را داشت، با تجمع دانشجویان و شعارهای حقطلبانه آنها نتوانست سخنرانی كند و تنها به شعارهای آنها پاسخ هایی داد.
این نماینده مجلس پس از برخی شعارها گفت: "هدف از این نشست، نشان دادن چهره دیكتاتوراست، باید بدانیم چه كسانی به فكر خفه كردن دیگرانند. در این هنگام دانشجویان شعار "دروغگو، دروغگو" سردادند. رسایی گفت: "ما در این جلسه به شما دانشجویان اجازه نظر دادن و گفتگوی متقابل را میدهیم و این یعنی اینكه ما به دیكتاتور اعتقاد نداریم. این سخنان با واکنش دانشجویان مواجه شد که فریاد زدند: "بی عرضه به تهران برگرد" رسایی در پاسخ گفت: "رسایی اگر بی عرضه بود، 40 میلیون سیلی به شما نمیزدند، دانشجویان شعار دادند: "دروغ گو، دروغ گو، 63 درصدت كو؟ پس از این سخنان مشاجره و درگیری میان دانشجویان و نیروهای سازمانیافته بسیجی رخ داد و رسایی در واكنش به شعارهای دانشجویان گفت: "ما رای تقلبی نمی دزدیم. رای شما مال خودتان، ما رای آمریكایی نمی دزدیم." دانشجویان سپس شعار دادند "مرگ بر روسیه" که رسایی گفت: "ما به روسیه رای ندادیم." با بالاگرفتن تشنج در برنامه دانشجویان به سوی رسایی فلفل سبز و قوطی آب پرتاب کردند.

با وجود برنامه ریزی چندین روزه برای این مراسم و در اختیار داشتن اكثر صندلیها توسط نیروهای سازماندهی شده بسیجی، همایش «جنگ نرم» كه قرار بود در این دانشگاه برگزار شود به دلیل اعتراضات گسترده دانشجویان ناتمام مانده و برگزار نشد.

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)