چهارمین روز اعتصاب غذا دانشجویان دانشگاه اصفهان

0




از دانشجویان سوسیالیست دانشگاه سنندج:
در دفاع از اعتصاب غذای دوستانمان در دانشگاه اصفهان به نشانه ی اعتراض به احکام صادر شده ی انضباطی برای بالغ بر 40 نفر
تا که در بند، یکی بندم هست با تو ای سوخته پیوندم هست
رفقای آزادی خواه وبرابر طلبم در دانشگاه اصفهان با درود
16 آذر امسال هم گذشت. اما موج عظیم وتکان دهنده ی ما رژیم را به لرزه در آورده است وشاهد انواع دستگیری وفشار تا آدم ربایی وتعلیق در این روزها بوده ایم که این قدرت ما دانشجویان آزادی خواه وبرابر طلب را به رژیم مرتجع وجهانیان ثابت می کند .دنیا وتمام انسان های آزادی خواه گواه مایند که خواسته ی بر حق ما جز به رسمیت شناختن آزادی وبرابری در این دنیای نابرابر واستبداد زده نیست ،خواسته ی ما اساس اش انسان است،من تو وما ،همانانی که امروز وفردا در چنگال ایدئولوزی انسان ستیز گرفتا آمده ایم.ما دانشجویان آزادی خواه وبرابر طلب دانشگاه کردستان ،یک بار دیگر دست به سینه ی استبداد وارتجاع خواهیم زد وفریادهایمان را تا آزادی یاران در بندمان ولغو تمام احکام کمیته های انضباطی از تهران واصفهان گرفته تا تبریز وکرمانشاه هر چه رساتر به صدا در می آوریم.


زنده باد آزادی
زنده باد برابری

....................................

چهارمین روز اعتصاب غذا
دانشجویان دانشگاه اصفهان در حالی وارد چهارمین روز اعتصاب غذای خود شدند که هنوز هیچ یک از مسئو لین حاضر به حضور و پاسخ گویی در مورد اعمال غیر قانونی شان نشده اند.
یکی از مسئولین دانشگاه خبری به دانشجویان اعتصاب غذا کننده رساند مبنی بر اینکه دانشجویان معترض دانشگاه اصفهان که دست به اعتصاب غذا زده اند باید رسما از وی معذرت خواهی کنند!



ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)