تجمع و راهپیمایی دانشجویان اصفهان در حمایت از متحصنین

0
تعدادی از دانشجویان دانشگاه اصفهان در اعتراض به احکام صادره شده توسط کمیته انضباطی برای ۴۰ نفر از دانشجویان بعد از اعتراض عمومی در این دانشگاه دست به اعتصاب غذا زده اند. از جمله مطالبات این دانشجویان عذر خواهی کتبی و رسمی کمیته انضباطی و ریاست دانشگاه از دانشجویان به خاطر احکام این کمیته و تماسهای غیرقانونی مسئولین دانشگاه با خانواده های دانشجویان برای اعمال فشار بر دانشجویان، برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشگاه و لغو هرگونه حکم انظباطی برای دانشجویان است.

امروز هفتم دیماه ۷۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه اصفهان در حمایت از دانشجویان اعتصابی و مطالبات به حق آنان در خوابگاه تجمع کردند. ۵۰۰ نفر از دانشجویان پسر از محل خوابگاه تا مقابل درب ورودی خوابگاه راهپیمایی کردند ولی دختران دانشجو که تعدادشان ۲۰۰ نفر بود به دلیل بسته بودن درهای خوابگاهشان از پشت نرده های خوابگاه با سردادن شعار حمایت خود را از مطالبات دانشجویان اعتصابی اعلام کردند. دانشجویان تا محل اعتصاب دانشجویان راهپیمایی خود را ادامه دادند و در آنجا اعلام کردند در صورت بی توجهی مسئولین دانشگاه به مطالبات آنان از برگزاری امتحانات پایان ترم جلوگیری خواهند کرد. این تظاهرات و راهپیمایی در حالی انجام می شد که مسئولین دانشگاه برای جلوگیری از آن تلاش می کردند دانشجویان را بترسانند و اسامی شرکت کنندگان را یادداشت می کردند.

سازمان جوانان کمونیست ضمن حمایت از دانشجویان دانشگاه اصفهان و مطالبات برحقشان از دانشجویانی که اعتصاب غذا کرده اند می خواهد به اعتصاب خود پایان دهند و با روش های مناسب تری برای رسیدن به مطالبات خود تلاش کنند. اعتصاب غذا علاوه بر اینکه به جسم و سلامتی فرد مبارز آسیب می زند و انرژی او را برای ادامه مبارزه کاهش می دهد، روشی تدافعی و مظلومانه است. برای مقابله با جمهوری اسلامی همانطور که بارها پیش از این ثابت شده باید از روش های تعرضی استفاده کرد. تعطیلی کلاس ها و برگزاری تجمعات متعدد و جلوگیری از برگزاری امتحانات روشهای مناسبی هستند که می تواند سریعتر شما را به اهدافتان برساند. ما همه دانشجویان را به حمایت از مبارزات دانشجویان اصفهان و مبارزه سراسر و هماهنگ بر علیه کمیته های انضباطی و آپارتاید جنسی و بویژه مبارزه برای آزادی فوری همه دانشجویان و زندانیان سیاسی فرا میخوانیم.


زنده باد همبستگی سراسری دانشجویان
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد جمهوری سوسیالیستی
سازمان جوانان کمونیست
۷ دیماه ۸۶، ۲۸ دسامبر ۲۰۰۷

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)