تهدید خانواده های دانشجویان توسط جمهوری اسلامی محکوم است!

0
محمدی نماینده کمسیون امنیت مجلس در آخرین ملاقات با خانواده دانشجویان زندانی آنان را تهدید کرد و اعلام کرد "کاری نکنید که در اتهامات فرزندانتان شریک شوید". همچنین در ادامه سیاست جدا کردن برخی از فعالین دانشجویی، محمدی اعلام کرد که مجلس تلاش می کند برای برخی از دانشجویان اجازه ملاقات بگیرد که این حرف او با اعتراض شدید خانواده ها مواجه شد. خانواده ها متحد و یکپارچه خواهان ملاقات و آزادی همه دانشجویان هستند.

تهدید محمدی در راستای پاپوش دوزی وزارت اطلاعات برای دانشجویان است. جمهوری اسلامی تلاش می کند با تهدید و برخوردهای ضد انسانی عزم و اراده خانواده ها برای ادامه اعتراض و مبارزاشان را مخدوش کند، ولی آنان با اتکا به اعتراضات گسترده داخلی و بین المللی که به جمهوری اسلامی می شود اتحاد و انسجام خود را حفظ کرده و در مقابل حیله ها و تهدیدات جمهوری اسلامی ایستادگی می کنند و به اعتراضشان ادامه می دهند.

باید در مقابل تلاش های مذبوحانه حکومت اسلامی برای ترساندن و عقب زدن اعتراضات مردم ایستاد و آن را در سطح بین المللی افشا کرد. خانواده های دانشجویان خواهان ملاقات با فرزندان خود و آزادی همه دستگیر شدگان هستند. این حق بدیهی آنان است که با تهدید و برخوردهای ضد انسانی حکومت اسلامی مواجه می شود.

سازمان جوانان کمونیست هرگونه تهدید و برخورد ضد انسانی با خانواده زندانیان و دانشجویان دستگیر شده را محکوم می کند و آن را در سطح بین المللی افشا می کند. دنیا باید بداند جمهوری اسلامی دانشجویان و فعالین سیاسی را دستگیر می کند و تلاش خانواده هاشان برای ملاقات با آنان را با تهدید پاسخ می دهد، افکار عمومی باید بداند این حکومت نماینده مردم ایران نیست بلکه قاتل آنان است. همین نمونه کافی ست تا جمهوری اسلامی از مجامع بین المللی طرد شود و به عنوان حکومتی سرکوبگر ضدانسان و آدمکش از طرف مردم جهان محکوم شود.

مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد جمهوری سوسیالیستی

سازمان جوانان کمونیست
6 دیماه 86، 27 دسامبر 2007

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)