انتقال آرش صادقی فعّالِ دانشجوئی به شعبه سوم بازپرسی بخاطرنگارش نامه به دادستان

0
سه شنبه ۷ آذر ١٣٩١ آرش صادقی فعال دانشجویی دانشگاه علامه بابت نگارش نامه‌ای خطاب به دادستان در شعبه سوم بازپرسی به اتهام تبلیغ علیه نظام مجددا تفهیم اتهام 
شد.
سه شنبه هفتم آذرماه سال جاری این فعال دانشجویی که در دوران بازداشت خود بسر می‌برد از بند ۲۰۹ به شعبه ۳ دادسرای اوین منتقل شد تا شاهد تشکیل پرونده جدیدی برای خود در دوران بازداشت باشد.
بازپرس شعبه ۶ اینبار به وی اتهام تبلیغ علیه نظام از طریق انتشار نامه به دادستان را تفهیم کرده است.
آرش صادقی از فعالین دانشجویی محروم از تحصیل دانشگاه علامه می‌باشد که در اواخر آذر ۹۰ بعد از گذراندن ۱۸ماه حبس و با پایان پرونده نخستش آزاد شد ولی آزادی او دوام چندانی نداشت و این فعال دانشجویی تنها سه هفته بعد مجددا بازداشت شد.
وی در ۲۵ دی ماه سال ۹۰ مجددا بازداشت می‌شود و تا امروز که ۱۱ ماه از آن تاریخ می‌گذرد در بند ۲۰۹ وزارت اطلاعات نگهداری می‌شود.
لازم به ذکر است آرش صادقی در پرونده دوم خود نیز چهار سال حکمی را دارد که در مرحله تجدید نظر می‌باشد.

پی نوشت: ماشین سَرکوب رژیم اسلامی بی مهابا همانطور که در نزدیک به ٣٤ مخالفِ سیاسی و عقیدتیش را سرکوب و اعدام و شکنجه و ... کرده همچنان ادامه دارد و همینطور ادامه می دهد و حتی بار ها هم به آن اشاره شده که رِژیم ظالم و کثیفِ اسلامی با فعالین دانشجوئی و یا سیاسی در بند هم با ترس از بدنه نظام سُست و بی پایه خود به وحشی ترین نوع بر خورد می کند و در عینِ خفقان باز سرکوب می کند، درود باید فرستاد به همه فعالین دانشجوئی که با فضای پر از رعب و وحشتی که رژیم فراهم برای ایشان کرده، باز حرف و سخن خود را بی باک و با جرأت به این جانیان رژیم میزنند و 
خواسته ایشان بدونِ شک سرنگونی این رژیم و نظام از سرتا پا کثافت است.

تهیه خبر از:آزاده بادله

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)