اعتراض مجید دری به لغو مرخصی برای شرکت در ازدواج برادرش: خانه ظلم خراب است تو هم میدانی

0

مجید دری، دانشجوی محروم از تحصیل دربند، در نامه ای اعتراض خود را به لغو ناگهانی مرخصی به مناسبت ازدواج برادرش بیان کرده است.
مسئولین قضایی طبق آیین نام
ه مربوط به مرخصی زندانیان، سه شنبه گذشته با مرخصی مجید دری موافقت نموده بودند، که عصر چهارشنبه و بصورت ناگهانی آن را لغو کردند.
در حالی که خانواده مجید دری منتظر حضور وی در جشن عروسی برادرش بودند، خبر لغو مرخصی مجید، خانواده وی را دچارشوک روانی نمود.
مجید دری در بخشی از این نامه خطاب به آقای احمد شهید، این موضوع را مصداق بارز شکنجه روحی خانواده خود دانسته است: آقای احمد شهید! من مصداق زنده و بارز این نقض اساسی ام و کسانی که ادعا می کنند بر اساس موارد انسانی با افراد برخورد می کنند دروغی بیش نیست، بیایید و ببینید در زندان بهبهان که تبعیدگاهم شده انتظارتان را می کشم، بیایید
وببینید دیدنی ها را!

پی نوشت:

رژیم پر خشونت جمهوری اسلامی همیشه در صدد برقراری فشار روانی و آزار و اذیت مخالفان خود می باشد. این حکومت نه تنها دانشجویان را در حبس قرار می دهد بلکه آنان را از ملاقات با خانواده خود نیز محروم میکند.اما این شرایط پایدار نخواهد بود و این رژیم نمیتواند به اهداف مخوف خود برسد.این فعالین دانشجویی با هرچه روحیه بیشتر تا سرنگونی این رژیم به مبارزه ادامه خواهند .

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)