اجرای حکم زندان نازنین دیهیمی و کیوان رحیمیان

0
نازنین دیهیمی، دانشجوی رشته تئاتر دانشگاه تهران، و کیوان رحیمیان از اساتید دانشگاه مجازی بهاییان ایران، خود را برای اجرای احکام حبس به زندان معرفی کردند.
 نازنین دیهیمی که دختر خشایار دیهیمی است، صبح سه شنبه هفته گذشته برای اجرای حکم ۸ ماهه خود روانه بند زنان سیاسی زندان اوین شده است.
 نازنین دیهیمی که مترجم ادبیات کودک است، ۲۵ بهمن سال ۹۰ بازداشت و به مدت دو ماه در زندان اوین در بازداشت موقت بسر برد. او به اتهام اخلال در نظم عمومی و اقدام علیه امنیت ملی به ۸ ماه حبس تعزیری و ۴ ماه حبس تعلیقی محکوم شد که این عین حکم در دادگاه تجدید نظر هم تایید شد.
 کیوان رحیمیان، از اساتید دانشگاه مجازی بهاییان ایران، برای گذراندن محکومیت خود از بند ۳۵۰ زندان اوین به بند ۴ زندان رجایی شهر کرج منتقل شده است.
 شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه آقای رحیمیان را به ۵ سال حبس تعزیری و ۹۷ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرده است.


پی نوشت: استبداد در جامعه ایران بیداد می کند هرروز فشار بر اقشار مردم و در محور آنها دانشجویان و دانشگاهیان بیشتر می شود حکومت کوچکترین اعتراضی را برنمی تابد و به بهانه های مختلف سعی در حذف شخص معترض از جامعه می کند.
 تهیه خبر از طرف : (بهنام)

ارسال یک نظر

0نظرات

ارسال یک نظر (0)